3 mese pe zi ideale pentru a scapa de burtica. Si o gustare!

1
3675

mese pe zi

Scapa de grasimea abdominala, cu 3 mese pe zi

Dar nu orice fel de mese! Pentru a scapa de grasimea inestetica din jurul taliei trebuie sa respectam cele 7 reguli despre care am vorbit ieri aici si sa avem o dieta echilibrata.  Asa cum am promis, azi revin cu un meniu ideal pentru toate cele 3 mese pe zi, pentru cei care trebuie sa dea jos rapid burtica, inainte de primul weekend pe plaja!

3 mese pe zi si o gustare… delicioase!

Micul dejun: pentrui ca micul dejun este o masa esentiala si, atunci cand sarim peste el, cel mai adesea sfarsim prin a manca  mult si nesanatos  seara, de dimineata trebuie sa iti faci “plinul” de vitamine, minerale si fibre! Incearca o felie de paine integrala cu unt de arahide, alaturi de o ceasca de fructe de padure, fie ele afine, mure, fragi, zmeura sau capsuni, extraordinar de bogate in antioxidanti! Cerealele integrale au un rol esential in prevenirea depunerii grasimii pe abdomen, deci include-le in una dintre cele trei mese pe zi. Daca esti bautor inrait de cafea, evita zaharul. Sau zaharina.

Pranz: ce spui de o salata proaspata din frunze de spanac, feliute de avocado, rosii zemoase si bucatele de branza tofu la gratar, totul condimentat cu putin piper, ulei de masline si putina zeama de lamaie? Combinatia perfecta intre grasimi mononesaturate, ideale pentru a inlatura stratul adipos de pe abdomen, vitamine, calciu, magneziu si fibre!

Cina: pentru cina, iti recomand o bucata de somon fraged, pregatit la gratar, cativa cartofi dulci la cuptor si sparanghel sauté cu ulei de masline si usturoi. Desi este mai putin consumat in Romania, cartoful dulce reprezinta o sura minunata de vitamina A, C, B6, mangan potasiu, fier si fibre, sparanghelul are un continut important de potasiu, fosfor, calciu, acid folic, vitamina A si C, iar somonul, se stie, este una dintre cele mai sanatoase surse de acizi grasi omega 3, triptofan (aminoacid care stimuleza productia de serotonina) si vitamina D, ajutandu-ne asadar nu doar sa ne pastram silueta, dar si zambetul pe buze!

Pentru gustare, specialistii recomanda o ceasca de iaurt degresat cu 2 linguri de seminte de floarea soarelui sau de nuci, migdale, alune, fistic. Satios si delicios!mese pe zi

3 mese pe zi sau cu slabesti fara sa te infometezi

Iata, asadar, nu trebuie sa ne infometam si sa ne chinuim organismul pentru a da jos kilogramele in plus, ci putem chiar sa ne bucuram de 3 mese pe zi, delicioase, consistente si foarte, foarte sanatoase!

Asadar, iti urtez pofta buna la cele 3 mese pe zi… si la gustare! 😉

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.