9 cele mai bune exercitii pentru slabit

3
14377
cele mai bune exercitii pentru slabit

cele mai bune exercitii pentru slabitExercitiile sunt esentiale pentru mentinerea sanatatii organismului, insa atunci cand vrem sa scapam de kilogramele in plus, antrenamentele devin si mai importante. Stiu ca iti doresti rezultate rapide asa ca am ales pentru tine cele mai bune exercitii pentru slabit.

Cele mai bune exercitii pentru slabit

Imbraca echipamentul sport si sa incepem programul de antrenament cu cele mai bune exercitii pentru slabit!

#1 Fandari

Desi exista multe feluri in care poti efectua o fandare, poti ramane la modul clasic de executie foarte eficient daca obiectivul tau este acela de a slabi.  Fandarile iti lucreaza simultan mai multe grupe musculare si, implicit, arzi si foarte multe calorii atunci cand le faci.

Executare:

  • stai cu picioarele usor departate; pozitioneaza-ti mainile in solduri si fa un pas inainte cu piciorul drept;
  • mentine o pozitie dreapta a spatelui si coboara-ti corpul pana cand piciorul din fata si cel din spate formeaza un unghi de 90 de grade;
  • revino la pozitia initiala si executa eceeasi miscare pentru piciorul stang;
  • sunt recomandate 3 serii a cate 10 repetari pentru fiecare picior;
#2 Burpees

Burpees sunt un tip de exercitiu foarte eficient pentru picioare si trunchi.

Executare:

  • coboara intr-o genuflexiune;
  • stai cu mainile sprijinite in podea si impinge-ti picioarele in spate astfel incat sa ajungi in pozitie de flotare;
  • printr-o saritura flexeaza picioarele in exteriorul bratelor;
  • o data ajunsa in aceasta pozitie, extinde-ti mainile si sari astfel incat sa ajungi in pozitia stand; (aceasta este o singura repetare)
  • sunt recomandate 3 serii a cate 12 repetari;
#3 Fandari cu saritura

Fandarile cu saritura sunt un exercitiu de intensitate mare si ard foarte multe calorii.

Executare:

  • stai cu picioarele apropiate si mainile sprijinite in solduri; fa un pas in fata cu piciorul drept;
  • flexeaza genunchii pana cand ambele picioare formeaza un unghi de 90 de grade;
  • din aceasta pozitie fa o saritura si aterizeaza cu piciorul stang extins inainte;
  • sunt recomandate 3 serii a cate 1 minute fiecare;
#4 Genuflexiuni

Genuflexiunile se numara printre cele mai eficiente exercitii pentru slabit. Indicat este sa incerci cat mai multe variante de genuflexiuni. Asa nu te vei plictisi.

Executare:

  • stai cu picioarele usor departate, astfel incat sa nu depaseasca latimea soldurilor si tine-ti mainile pe langa corp;
  • mentine o pozitie dreapta a spatelui;
  • coboara-ti corpul si extinde mainile in fata in acelasi timp;
  • revino la pozitia initiala si repeta;
  • sunt recomandate 3 serii a cate 15 repetari;
#5 Genuflexiuni combinate

Genuflexiunea cu saritura iti va creste ritmul inimii si te va ajuta sa arzi calorii in special in zona abdomenului si a picioarelor.

Executare:

  • coboara intr-o genuflexiune;
  • ridica-te printr-o saritura si aterizeaza in pozitia de fandare cu piciorul drept in spate;
  • din aceasta pozitie sari inapoi intr-o genuflexiune;
  • sunt recomandate 3 serii a cate 45 de secunde in care alternezi piciorul pe care aterizezi;
#6 Catarari

Daca nu ai folosit coarda elastica in antrenamentele tale, a sosit momentul s-o faci. Iata un exemplu de exercitiu cu acest echipament de fitness foarte eficient pentru slabit:

Executare:

  • gaseste un punct stabil pentru coarda elastica (o piesa de mobilier, de exemplu);
  • stai in pozitie de flotare si pozitioneaza picioarele in interiorul manerelor benzii elastice;
  • adu-ti pe rand picioarele in dreptul pieptului;
  • sunt recomandate 3 serii a cate un minut;
#7 Sarituri

Nu te lasa inselata de aparente: acest tip de exercitiu este mult mai solicitant decat pare.

  • stai cu mainile pe langa corp si picioarele apropiate;
  • din aceasta pozitie fa o saritura in care  sa-ti departezi picioarele si sa ridici mainile;
  • revino la pozitia initiala si repeta timp de 20 de secunde;
  • sunt recomandate 8 serii;
#8 Saritul corzii

Saritul corzii iti tonifiaza corpul din cap pana-n picioare.

Executare:

  • stai cu picioarele apropiate, tine in fiecare mana cate un capat al corzii si coatele pe langa corp;
  • sari peste coarda cu ambele picioare simultan timp de 1 minut;
  • sunt recomandate 3 serii;

Pentru mai multe exercitii de sarit coarda click aici!

#9 Balansari cu kettlebell

Greutatile kettlebell sunt unele dintre cele mai eficiente in exercitiile pentru slabit.

Executare:

  • stai cu picioarele departate, astfel incat sa depaseasca latimea soldurilor;
  • tine in fata ta o greutate kettlebell cu ambele maini;
  • flexeaza usor picioarele si ridica-te aducand greutatea in dreptul fetei;
  • sunt recomandate 3 serii a cate 15 astfel de balansari;

Te-ai intrebat vreodata cat de greu trebuie sa fie un antrenament pentru slabit? 

Sursa articol: fitnessmagazine.com

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

3 COMENTARII

  1. Bună Adina! Menţionez de la început că am înălţime 1,70 ,80 kg şi 21 de ani.De 1 săptămână mi-am cumpărat bicicleta pentru fitness.Am făcut timp de 5 zile 3 serii a câte 30 de minute:dimineaţa,prânz,seara. Acum am decis să ard 500cal dimineaţa,500 seara,iar dacă am timp să fac şi la prânz la fel,oricum obiectivul meu e să ard 1000cal pe zi,dacă pot peste e şi mai bine.Îmi ia aproximativ 54-55 min pentru cele 500cal şi fac asta de 2 zile.Urmez şi o dietă,nu e mare lucru,nu e ceva special,fără pâine,dulciuri,prăjeli…doar salate,peşte,iaurt,ce am considerat eu că mi-ar fi de ajutor. Aş dori să ştiu dacă această bicicletă mă poate ajuta într-adevăr să slăbesc pentru că peste tot unde mă uit văd păreri împărţite,ba e bună,ba nu e bună.Şi dacă e corect să stau atât de mult pe ea. Menţionez că alte exerciţii nu fac,mi-am dedicat tot timpul liber pe această bicicletă.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.