- Publicitate -Magazin Online Suplimente Nutritive
Home Exercitii & antrenament Abdomen plat in 2 saptamani- program de antrenament si sfaturi de nutritie

Abdomen plat in 2 saptamani- program de antrenament si sfaturi de nutritie

1
59055
abdomen plat

abdomen plat

Se apropie vara si a cam venit vremea sa ne pregatim intens corpul pentru… plaja. Si pentru ca toate ne dorim sa etalam un abdomen plat, ti-am pregatit un program de antrenament eficient care te va ajuta sa-l obtii in numai 2 saptamani.

Cum sa obtii un abdomen plat in 2 saptamani

Programul de antrenament de 14 zile care in componenta sa 5 variatii de abdomene. Numar de repetari va creste progresiv, iar pe parcursul celor 2 saptamani vei avea inclusiv 3 zile de pauza, asa ca nu trebuie sa-ti faci griji ca iti vei suprasolicita corpul.

Exercitiul 1

abdomen plat

  1. stai intinsa pe spate; ridica mainile (cu tot cu umeri, gat si cap) si picioarele astfel incat sa fie indreptate spre tavan, ca in imagine;
  2. coboara picioarele si mainile simultan;
  3. revino la pozitia initiala si repeta;

Exercitul 2

abdomen plat

  1. stai intinsa pe spate si tine coatele indoite la 90 de grade, ca in imagine;
  2. ridica-ti trunchiul de la sol si apropie bratul stang de genunchiul drept flexat;
  3. revino incet la sol in pozitia initiala, apoi repeta miscarea brat drept-picior stang pentru a finaliza o repetare;

Exercitiul 3

abdomen plat

  1. stai intinsa pe spate si ridica picioarele, ca in imagine;
  2. incordand muschii abdomenului, ridica-ti soldurile si posteriorul de la sol;
  3. revino usor la pozitia initiala apoi repeta;

Exercitiul 4

abdomen plat

  1. stai intinsa pe spate, cu bratele extinse deasupra capului si picioarele flexate si departate, ca in imagine;
  2. trage adanc aer in piept si ridica-te de la sol pana cand atingi podeaua cu mainile in fata picioarelor;
  3. revino in pozitia initiala si repeta;

Exercitiul 5

abdomen plat

  1. stai intinsa pe spate cu mainile sub cap;
  2. adu piciorul stang in dreptul pieptului, ridicand in acelasi timp cotul stang, ca in imagine;
  3. repeta aceeasi miscare pentru cotul drept- genunchiul stang pentru a finaliza o repetare;

Abdomen plat in 2 saptamani: program de antrenament

In imaginea de mai jos ai planul detaliat cu exercitiile si numarul de repetari:

abdomen plat

Sfaturi de nutritie pentru un abdomen plat

Pentru a maximiza rezultatele antrenamentului, trebuie sa acorzi o importanta sporita alimentatiei.

1. Mai multe proteine

abdomen-plat

Atunci cand vine vorba de pierderea in greutate, mai ales in regiunea abdominala, proteinele sunt cei mai importanti macronutrienti. Studiile au demonstrat ca proteinele reduc poftele alimentare cu pana la 60% si stimuleaza metabolismul. In plus, oamenii care consuma proteine in fiecare zi consuma cu 441 de calorii mai putin.

2. Mai putini carbohidrati

abdomen plat

Dietele sarace in carbohidrati se numara printre cele mai eficiente, in special daca iti doresti sa scapi de kilogramele in plus din regiunea abdominala.

Daca iti doresti rezultate rapide, incearca sa reduci cantitatea zilnica de carbohidrati consumata la 50 de grame. Acest lucru va declansa procesul de cetoza, iar organismul va folosi ca sursa primara de energie grasimile depozitate.

3. Mai multe alimente bogate in fibre

abdomen plat

Conform unui studiu desfasurat pe o perioada de 5 ani, persoanele consumul a numai 10 grame de fibre pe zi va reduce cu 3,7% cantitatea de grasime din cavitatea abdominala. Cele mai bune surse de fibre sunt legumele, fructele, precum si unele cereale cum ar fi fulgii de ovaz.

Daca sa obtii un abdomen plat este principalul tau obiectiv, vezi si:

6 Exercitii Pilates pentru abdomen

Exercitii abdomen- ghid de antrenament complet

3 smoothie-uri pentru un abdomen plat

2 Minute de miscare pentru un abdomen frumos

Cum poti sa ai un abdomen plat, fara sa faci abdomene

Sursa:

popsugar.com

authoritynutrition.com

1 COMMENT

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

SFATURI GRATUITE IN EXCLUSIVITATE

Introdu adresa ta de email mai jos pentru a primi gratuit ultimele articole si promotii de pe topfitness.ro.

Te-ai abonat cu succes!