Antrenament pentru spate drept si postura corecta

0
7186
antrenament pentru spate

antrenament pentru spate

Antrenament pentru spate – atrage toate privirile din jur!

Se stie: postura si atitudinea unei femei influenteaza enorm aspectul sau, per total; cheia pentru o postura frumoasa si o atitudine increzatoare este spatele, insa catodatata timpul petrecut la birou sau treburile casnice determina dureri ale spatelui si o postura mai…incovoiata. Nu-i nimic, totul se poate remedia printr-un antrenament pentru spate drept care te va ajuta sa-ti schimbi radical postura.

Deci fie ca vrei sa ai un spate drept, sa ameliorezi durerile sau sa scapi de colaceii de grasime din aceasta zona, astazi ti-am pregatit un antrenament pentru spate foarte simplu, format din 3 exercitii pe care le poti face zilnic, in intimitatea si confortul propriei locuinte.

Antrenament pentru spate fara miscari dificile

antrenament pentru spate
1. Ridicarea in Y: intinde-te pe podea cu fata in jos si bratele intinse in sus, la un unghi de aproximativ 30° de trunchi, astfel incat sa formeze impreuna litera Y. Picioarele trebuie sa fie apropiate si sprijinite in varful degetelor de podea, motiv pentru care, chiar daca esti in casa, ar trebui sa porti o pereche de pantofi sport pentru a te simti confortabil. Palmele  trebui sa fie orientate una catre cealalta, astfel incat degetele mari sa fie indreptate in sus (asemenea semnului OK), iar fata trebuie sa fie orientate in jos (iti poti pune un prosopel pentru a-ti sprijini fruntea). Relaxeaza-te, ridica-ti bratele cat de sus poti, apoi revino la sol. Repeta miscarea de 12 ori.

2. Ridicarea in T: Aseaza-te in aceeasi postura ca in primul exercitiu, insa cu bratele perpendiculare pe trunchi. Ridica baratele cat de sus poti, incercand sa ramai 1-2 secunde in pozitia respectiva. Revino laantrenament pentru spate sol si repeta exercitiul de 12 ori.

3. Ridicarea in I: Intinsa in aceeasi pozitie ca in exercitiile precedente, insa cu bratele orientate in sus astfel incat sa formeze o linie dreapta in continuarea corpului, executa aceeasi miscare: ridica bratele cat de sus poti, apoi revino la pozitia initiala si repeta miscarea de 12 ori.

In urma acestor 3 exercitii, poti spune ca ai efectuat un antrenament pentru spate complet, ca la carte. 🙂

Antrenament pentru spate rapid, in fiecare zi

antrenament pentru spate
Indicat este sa faci acest complet antrenament pentru spate dimineata, pentru a te invigora si a-ti indrepta spatele dupa o noapte caracterizata, pentru cei mai multi dintre noi, de o pozitie de somn nesanatoasa pentru coloana vertebrala.

Desi la inceput nu te vei putea ridica de la sol atat cat vei dori, in timp te vei obisnui cu aceste 3 exercitii simple care nu-ti vor rapi mai mult de cateva minute in fiecare zi si care te vor ajuta  sa te simti complet diferit, chiar dupa prima incercate. Iti tinem pumnii! 😉

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.