3 exercitii cu gantere pentru abdomen plat si spate drept

2
20577
exercitii cu gantere

Exercitii cu gantere pentru abdomen sau cum iti intaresti mai multe grupe de muschi

Si ce daca a trecut vara, asta nu inseamna ca trebuie sa ne lasam in voia sortie si sa stricam tot ce ne-am chinuit o luni intregi sa construim. Silueta nu tine cont de anotimp, iar daca te-ai intors din concediu si ti-ai dat seama ca hainele de serviciu nu-ti mai vin la fel de bine…ar trebui sa incerci aceste exercitii cu gantere pentru abdomen, solduri, brate si spate, care nu doar ca te subtiaza dar te ajuta sa obtii si o postura exemplara in cel mai scurt timp posibil.

Nu trebuie sa te sperii atunci cand auzi “exercitii cu gantere”, pentru ca gradul de dificultate al urmatoarelor 3 exercitii este foarte mic, dar produce rezultate…marete. 😉

3 exercitii cu gantere pentru abdomen in doar 15 minute

1. Tine cate o gantera de 1-2 kg in palme, bratele pe langa corp, spatele drept si abdomenul incordat. Indoaie-ti trunchiul in stanga cat de mult poti. Opreste-te cateva secunde in aceasta pozitie, apoi revino la pozitia de start si repeta miscarea pe partea dreapta. Executa 3 seturi a cate 10 miscari.

exercitii cu gantereexercitii cu gantere

2. Stai dreapta, cu picioarele usor departate si tine o gantera cu ambele maini, bratele intinse in fata pieptului. Miscandu-ti trunchiul, roteste-ti bratele spre stanga cat de mult poti. Opreste-te cateva secunde, apoi roteste-le catre dreapta. Sunt necesare 3 seturi a cate 10 miscari.

exercitii cu gantereexercitii cu gantere

 

3. Tine o gantera in ambele palme, bratele drepte in sus, deasupra umarului drept si indreapta piciorul stang in exterior, sprijinindu-l in varf. Dintr-o singura miscare, incearca sa atingi gantera de genunchiul stang. Repeta miscarea de 10-20 de ori pentru fiecare picior.

exercitii cu gantereexercitii cu gantere

Exercitii cu gantere pentru abdomen si intregul corp

Este uimitor ce diferenta pot face niste greutati, cat de mici, in cadrul unor exercitii, chiar si atat de simple cum sunt cele 3 exercitii cu gantere pentru abdomen de mai sus, dovada faptului ca nu ai nevoie de nicio pregatire anterioara sau indrumare profesionista si de niciun echipament complicat pentru a rezolva mai multe probleme (atata de sanatate, cat si de silueta) dintr-o singura miscare.

Chiar nu este greu! Fa rost de o pereche de gantere micute si incearca doar, macar cateva dimineti, aceste 3 exercitii usoare. Tonusul tau va fi altul, la fel si aspectul! 🙂 Curaj!

Iata ce alte exercitii pentru un abdomen plat mai poti incerca!

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

  1. Am doar o gantera cu 4 discuri in total. Doua de 1 kg si doua de 2 kg. Pot face exercitii cu o singura gantera? Ce exercitii imi recomandati pentru postura corecta, abdomen etc?

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.