Ce alimente ar trebui sa eviti cand esti la regim

0
1224
evitat

evitatE greu sa urmaresti cate calorii, grasimi, zahar sau sare consumi intr-o zi si e foarte usor sa depasesti limita, iar asta nu e bine, mai cu seama atunci cand incerci sa tii regim si sa slabesti.

Nu e vina ta. Majoritatea restaurantelor nu afiseaza continutul nutritiv, iar atunci cand gatesti acasa n-ai de unde sa stii daca masa ta este una echilibrata sau e plina de grasimi. De aceea am facut o lista cu mancaruri delicioase, care par in regula de consumat chiar si in timpul unei diete, dar de care ar trebui sa te feresti.

  • Milkshake-uri sau smoothie-uri cu iaurt si fructe – Cat de rau iti pot face iaurtul si fructele? E bine de stiut ca in majoritatea localurilor, milkshake-urile sunt facute cu lapte sau inghetata in loc de iaurt si pot contine mult zahar. Mare atentie! Un smoothie mare facut cu ingredientele nepotrivite poate avea chiar si 1000 de calorii.
  • Frappe cu sos de ciocolata si frisca – Acest deliciu de dupa-amiaza pare destul de inofensiv, dar in realitate contine o treime din numarul maxim de grasimi pe care ar trebui sa-l consumi intr-o zi si peste jumatate din maximul de grasimi nesaturate.
  • Hot-dog – Un hot-dog ca masa de pranz suna mult mai ok decat o masa intreaga la un restaurant. Economisesti timp, bani si are mai putine calorii. Poate ca vei ramane cu ceva timp si bani in plus, dar e posibil sa consumi mai multe calorii decat ti-ai propus. In functie de tipul de paine, tipul de crenvusti sau carnat folosit, un hot-dog poate avea chiar si 600 de calorii.
  • Clatite cu sirop de caramel si nuci – Suna bine, mai ales la micul dejun. Dar o astfel de gustare poate avea jumatate din numarul de calorii de care ai nevoie intr-o zi si probabil peste 50 g de grasime.
  • Aripioare de pui cu sos dulce-acrisor – Aceasta mase nu contine atat de multe calorii pe cat ai crede si merge sa o mananci linistit la pranz, insa are mai multa sare decat cere organismal tau.
  • Briosa – Nimeni n-ar suspecta ca o briosa poate avea atat de multe calorii, dar in realitate poate sa contina chiar si 600.
  • Creveti cu sos de usturoi – Aici vorbim despre un pranz elegant cu fructe de mare, dar chiar si in cazul crevetilor care n-au grasimi, e bine sa te feresti de sosul de usturoi, facut probabil din smantana, unt si multa sare.
  • Salata cu pui si branza – Nici nu-ti pui problema caloriilor in plus cand vine vorba de o salata. Insa atat cele preparate acasa cat si cele din restaurante contin branza bogata in grasimi, bacon sau un dressing prea gras. Mare atentie la cele pe care la comanzi, iar cand le faci acasa, adauga doar legumele, bucatile de pui si foarte putina branza. Dressingul n-ar trebui sa fie decat un amestec de suc de lamaie si putin ulei de masline.
  • Chipsuri cu ceapa si smantana – Nu cred ca mai e nevoie sa reamintesc ca chipsurile sunt complet interzise in timpul unei diete, si nu din cauza caloriilor. Intr-adevar, au calorii putine dar nu te lasa distras de acest lucru. Chipurile au foarte multe grasimi, mai multe chiar decat are nevoie corpul tau.
  • Iaurtul inghetat – Poate esti tentat sa consumi asa ceva in locul unei inghetate si ai dreptate. Are mai putine grasimi, indiferent de aroma. Singura problema e ca are prea mult zahar, uneori chiar si 25 g intr-o singura portie.
  • Cereale cu lapte – Pare masa ideala pentru dis de dimineata, dar cerealele cumparate din magazine contin foarte mult zahar, chiar daca nu au asa de multe calorii.
  • Legume congelate – Chiar daca e vorba de legume pe care ar trebui sa le mananci din belsug, cele congelate contin multi aditivi pentru a imbunatati procesul de conservare. Asadar ele devin bogate in zahar si au multa sare.
  • Supa instant – Pe langa faptul ca e complet nenaturala, o astfel de supa are mai mult de jumatate din grasimile saturate de care ai nevoie zilnic, ca sa nu mai vorbim de sare.

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.