Site-ul nostru folosește cookie-uri pentru a îmbunătăți și personaliza experiența dvs. și pentru a afișa reclame (dacă există). Site-ul nostru poate include și cookie-uri de la terțe părți, cum ar fi Google Adsense, Google Analytics, Youtube. Utilizând site-ul, sunteți de acord cu utilizarea cookie-urilor. Am actualizat Politica noastră de Confidențialitate. Vă rugăm să faceți clic pe buton pentru a verifica Politica noastră de Confidențialitate

Ce sa mananci seara, daca vrei sa slabesti

ce-sa-mananci-searaGandeste-te cum ar fi sa existe un aliment minune, o formula rapida de slabit, o joben magic unde pocnesti din degete si scapi de grasimea de pe burta. Acum opreste-te. Asa ceva nu exista. Nu degeaba exista acea veche zicala care spune ca frumusetea nu rezida din atingerea unui varf, ci din aventura escaladarii muntelui. Daca vrei sa slabesti, nu trebuie sa iei lucrurile dramatic, ci relaxat. Sa spunem ca vrei sa fii mai atenta cu ce mananci seara, de unde incepi?

Ce sa mananci seara, daca vrei sa slabesti

1. Consuma carbohidratii si zaharurile pe care ti le cere organismul inainte de lasarea serii. Daca te antrenezi dimineata, poti sa mananci jumatate din ei inainte si jumatate dupa. Este recomandat consumul de carbohidrati pana la ora 3 dupa-amiaza.

2. Planifica un meniu. Fa o lista cu ce ar trebui sa mananci intr-o saptamana si asigura-te ca ai toate ingredientele necesare pentru respectarea ei.

3. Alege surse „curate” de proteina, cum sunt carnea de curcan si pui, mazare, peste sau grasimi sanatoase, ca avocado, nucile si semintele.

4. Fa-ti un cocktail din fructe sau un milkshake la o ora sau doua dupa cina. Foloseste mai degraba lapte obtinut din soia sau alte seminte, apa sau, in cazul in care nu ai alta optiune, lapte degresat. Poti sa adaugi un strop de ciocolata neagra sau unt de arahide.

5. Nu lasa sa treaca mai mult de 8 ore intre micul dejun si cina.

3 idei pentru gustarea de seara

Iaurt cu fructe de padure

Iaurtul are o cantitate decenta de calorii, iar tipul de proteine pe care il contine este cu digestie lenta, ceea ce te va ajuta sa te recuperezi dupa antenamentele de slabit. Cum il prepari? Pur si simplu adauga fructele de padure peste iaurt. Iar daca nu gasesti fructe de padure, poti oricand sa folosesti aroma de vanilie sau alte fructe cu continut mic de calorii.

Felii de mar cu unt de arahide

Proteine si carbohidrati „buni”. O portie de unt de arahide are aproximativ 180-200 de calorii, deci o lingura are relativ putine calorii. Intinde untul pe feliile de mar si bucura-te de gustul lor minunat! Daca nu-ti plac merele, folosesti tulpina de telina.

Ciocolata neagra, un pahar de apa si cateva migdale

Aceasta combinatie este un mix reusit de fibre, grasimi sanatoase si proteine, iar partea buna este ca iti va satisface si papilele gustative. Consuma o portie (25g) de ciocolata neagra (cea mai neagra pe care o gasesti), o jumatate de portie de migdale si apa.

Un mic secret: cu cat vei consuma mai multa ciocolata neagra, cu atat vei fi mai putin tentata sa mananci junk food.

Si nu uita ca planificarea portiilor joaca un rol important, indiferent de ceea ce alegi sa mananci seara, dimineata sau la pranz. Daca vrei sa slabesti, trebuie sa incerci sa rezisti mai intai tentatiei de a manca mult. Mananca putin si des 🙂

2.7/5 - (3 votes)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole recomandate