Cum sa slabesti mai repede? Incearca aceste 7 arome!

0
837

cum sa slabesti mai repede

Cum sa slabesti mai repede… gatind mai aromat

De multe ori, chiar daca incercam sa evitam alimentele bogate in grasimi sau zahar… nu reusim sa slabim. Motivul poate fi impresia noastra gresita conform careia, daca mancam sanatos, putem manca oricat… Iar daca ai un apetit de nestapanit  sau, pur si simplu, mananci mai mult decat ai nevoie fara sa iti dai seama, urmatoarele randuri iti pot veni in ajutor.

Sa vedem, asadar, cum slabesti mai repede adaugand cateva ingrediente cheie in mancarurile sau bauturile tale.

Cum slabesti mai repede… cu ajutorul simtului olfactiv

Conform unui studiu publicat in FlavourJournal.com, mancam mai mult atunci cand avem in farfurie alimente cu care ne-am obisnuit sau care necesita un efort mai mic de a le mesteca (deoarece procesarea in cavitatea bucala este mai dificila pentru mancarurile solide, acestea sunt consumate, de obicei, in cantitati mai mici decat cele semisolide sau lichide).

Pe de alta parte, o aroma puternica a mancarurilor ne determina sa luam inghitituri mai mici, acest lucru rezultand in portii mai mici si intr-o silueta mai svelta, in timp.

Asadar, cum slabesti mai repede consumand mancaruri aromate? Prin portii mai mici de mancare care se datoreaza, in primul rand, faptului ca intensitatea aromei ne poate determina sa micsoram dumicatul pentru a o mentine la un nivel moderat, iar in al doilea rand, faptului ca, in cazul unor produse cum ar fi lactatele, aromele cresc perceptia asupra consistentei acestora si ne ajuta sa ne dam seama mai repede ca ne-am saturat.

Cum slabesti mai repede: 7 condimente si mirodenii de inclus in dieta!

  • Ghimbir proaspat: aroma puternica a ghimbirului te poate ajuta sa slabesti mai repede daca adaugi putin ghimbir ras in fulgii de ovaz de la micul dejun, in piure, in dressing-urile sau in otetul pentru salata, in orez, in mancarurile cu legume, pui, fasole, tofu sau fructe de mare. Mai bun si mai satios!
  • Usturoi: de la salate la fripturi, paste, legume la gratar, salate, fasole sau hummus, usturoiul nu doar ca intensifica aroma mancarurilor tale, dar te va ajuta sa iti reglezi mai bine portiile. Sa nu mai vorbim de valoroasele proprietati antivirale, antioxidante, antiseptice si detoxifiante ale usturoiului si de puterea sa de a regla apetitul, in general.
  • Menta: in orice fel de salata de fructe sau de legume, cu carne de curcan, in cocktailuri, limonade sau smoothie-uri, menta iti va aduce un plus de gust si o silueta mai frumoasa!
  • Coaja de citrice: nimic nu se compara cu parfumul oferit de putina coaja de portocala sau de lamaie, asa ca adauga un varf de lingurita in iaurt, salata de fructe, ciocolata calda, spaghete sau chiar salate. Vei fi surprinsa!
  • Rozmarin: rozmarinul imbunatateste metabolismul, circulatia si digestia, creste capacitatea de concentrare si amelioreaza crampele, ajutandu-te si sa mananci mai putin, atunci cand este presarat peste cartofii copi sau fierti, legume sau fructe la gratar sau orice alt preparat delicios.
  • Scortisoara: ce spui de putina scortisoara in supa de linte sau pe mazare? Dar in iaurtul de dimineata, peste fulgii de ovaz (pentru mai multe retete cu fulgi de ovaz, click aici), in cafea sau in delicioasele smoothie-uri de fructe? Yummy!cum sa slabesti mai repede
  • Busuioc: cateva frunzulite de busuioc ofera un aspect de revista oricarui platou si o aroma minunata salatelor tale de zi cu zi. Mai mult, acesta intareste sistemul imunitar, are puternice proprietati antioxidante, protejeaza sanatate pielii, a dintilor, a muschilor si a oaselor, fiind o sursa minunata de  calciu, fosfor, vitamina A, C si K. Iata doua retete cu busuioc, numai bune de incercat: paste cu rosii si busuioc si frigarui de pepepene cu prosciutto, mozarel;a si busuioc.

Afla mai multe despre proprietatile condimentelor care nu ar trebui sa lipseasca din dieta perfecta aici!

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.