Cum sa te antrenezi in functie de obiectivele tale

3
3068

cum-sa-te-antrenezi-in-functie-de-obiectiveAvem obiective diferite cand vine vorba despre felul in care aratam. Nu toate isi doresc patratele pe abdomen sau fund bombat. Si daca procesul de slabire nu poate fi atins lucrand numai asupra unei parti ale corpului, nu la fel stau lucrurile si cand vine vorba de tonifiere. Diferite tipuri de exercitii si programe de antrenament functioneaza mai bine pentru tonifierea muchilor abdominali, fesieri, pentru bicepsi, tricepsi, etc.

Cum sa te antenezi daca vrei coapse mai suple

Daca vrei sa ai picioare suple, atunci nu alerga in sprinturi, ci pe distante lungi. Cei care se concentreaza pe viteza au in general coapse mai puternice fata de cei care se antreneaza pe distante lungi. Dupa o anumita perioada de alergat, nu mai arzi doar grasimi si carbohidrati, ci si sursele de proteina, adica este „absoarbita” o parte din muschi. Muschii vor fi mai supli, la fel si coapsele tale. Alearga cel putin 1 ora, 1 ora si jumatate.

Cum sa te antrenezi daca vrei abdomen tonifiat

Pentru ca grasimea de pe burta se duce foarte greu, cel mai recomandat tip de antrenament este cel cardio. Desi functioneaza pentru indepartarea grasimii, in timp nu va mai avea rezultate la fel de bune. Introdu si o serie de exercitii pilates, care te vor ajuta sa arzi grasimea din cele mai adanci straturi.

Cum sa te antrenezi daca vrei fund bombat

Alege antrenamentul de forta in detrimentul altor tipuri de antrenament. Adauga la fiecare antrenament genuflexiuni, fandari, inclinari la presa sau alte tipuri de antrenament la aparat sau cu greutati libere. Nu vei reusi niciodata sa ai un fund bombat daca faci doar cardio.

Cum sa te antrenezi daca vrei un fund mai mic

Daca greutatile sunt pentru marirea muschilor fesieri, atunci foloseste-le sporadic in cazul in care vrei sa ai un fund mai mic. Alege in schimb miscari de yoga cat mai solicitante, care maresc foarte mult temperatura corpului. Yoga adauga stabilitate si mobilitate corpului, dar te ajuta sa subtiezi toate formele coprului, nu numai anumite parti.

Cum sa te antrenezi daca vrei sa ai forme

Daca esti slabuta si formele corpului tau nu sunt definite, atunci incearca antrenamentul de tip crossfit, un antrenament dificil, dar care are drept obiectiv cresterea puterii si intarirea si marirea musculaturii.

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

3 COMENTARII

  1. Pai eu vreau picioare subtiri si fund bombat (oricum am fundul bombat,dar vreau sa stea asa frumos el in colanti,drept si tare hahaha)..am 1,56m si niste picioare cu muschi ma fac sa arat pitica si grasa.
    Ceva pentru a evita lasarea sanilor? ce tip de exercitii sunt recomandate?
    Apoi brate subtiri si acel mult visat 6pack ah!
    Da…ma chinui ,dar usor,usor reusesc..Doar ca sunt la inceput si mi-e mai greu sa imi dau seama exact ce trerbuie sa fac pentru a maximiza munca.Faptull ca vad reuzltate ma motiveaza totusi.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.