Dieta eficienta? Mai putini carbohidrati, nu mai putine calorii

0
653

dieta eficienta

O dieta eficienta si contorizarea caloriilor

Nu-i asa ca numaratul caloriilor consumate era o activitate continua pentru tine atunci cand incercai sa tii o dieta? Ei bine, un studiu realizat de cercetatorii de la American Cancer Research Society demonstrateaza faptul ca aceasta abordare este complet gresita, iar ceea ce ar trebui sa facem este sa ne concentram asupra micsorarii aportului de carbohidrati, pentru o dieta eficienta si un risc mai mic de cancer, in special de san.

De ce trebuie sa fim atenti la carbohidrati pentru o dieta eficienta

Se pare ca urmand o dieta saraca in carbohidrati (simpli) macar 2 zile pe saptamana vom beneficia de rezultate mai mari decat daca adoptam o dieta continua, bazata pe calorii putine. Astfel, in afara de eliminarea kilogramelor in plus, vom diminua si nivelul insulinei, prevenind astfel diverse tipuri de cancer, in special cancerul de san.

Studiul s-a desfasurat pe 115 femei supraponderale, impartite in 3 grupuri, astfel:

–         primul grup a urmat o dieta cu un continut caloric mic (650 calorii/ zi) si un continut de carbohidrati mic timp de 2 zile pe saptamana;

–         al doilea grup a fost supus unei diete bazate pe micsorarea cantitatii de carbohidrati (cel mult 50g), insa fara a restrictiona cantitatea de proteine si de grasimi sanatoase (din surse precum carnea slaba, masline si nuci) timp de 2 zile pe saptamana;

–         al treilea grup a urmat o dieta saraca in calorii (1500 calorii/ zi), 7 zile din 7.

Conform LAtimes.com,  cel de-al treilea grup a inregistrat cel mai mare numar de persoane care a renuntat la dieta (12 persoane), fiind extrem de dificil sa urmezi o dieta strica in mod continuu, motiv pentru care abordarea de tipul 2 zile pe saptamana este mai eficienta (desigur, si in celelalte zile trebuie sa avem o alimentatie sanatoasa si lipsita de excese).dieta eficienta

Cei care au urmat dieta bazata pe un continut mic de carbohidrati 2 zile pe saptamana au inregistrat cele mai bune rezultate, slabind in medie 4,5kg fata de 2,5 kg, cat au dat jos cei care au urmat dieta continua si inregistrand o diminuarea a nivelului de insulina cu 18% fata de numai 4% in celalalt caz.

O noua abordare pentru o dieta eficienta

Iata, sunt mai multi factori care influenteaza semnificativ eforturile nostre de a slabi, unul dintre ei fiind eliminarea stresului continuu si, astfel, cresterea vointei de a duce o dieta pana la capat.

Vesti bune, asadar! 🙂

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.