5 exercitii cu mingea pentru partea superioara a corpului

0
758
Figura 2
Figura 2

Exercitii cu mingea rapide si usoare

Ti-amintesti migea pe care o bateai in fata blocului ore in sir in copilarie? Ei bine, e timpul sa o scoti din camara, sa o stergi de praf si sa o folosesti pentru a-ti modela si tonifia corpul intr-un mod simplu si distractiv. Iata cateva exercitii cu mingea pentru brate sculptate, spate sexy si abdomen plat:

5 exercitii cu mingea pentru o silueta perfecta

1. Exercitiu pentru umeri, spate, piept si abdomen: aseaza-te in pozitia de floatare, palmele pe minge, degetele orientate in jos si picioarele usor departate. Sprijina-te pe varfuri, astfel incat corpul tau sa formeze o linie dreapta din cap pana-n picioare. Indoaie coatele astfel incat pieptul sa se apropie de minge, expira, apoi indreapta bratele si revino la pozitia de start. Repeta miscarea de 10 ori. (Figura 1)

2. Exercitiu pentru umeri, spate, abdomen, muschii gluteali: stai dreapta, cu picioarele departate si mingea intr-o mana. Ridica bratele in lateral, la nivelul umerilor si piciorul drept in lateral. Mentinandu-ti echilibrul, intoarce-te usor la pozitia de start si trece mingea dintr-o mana in alta, apoi ridica piciorul stang si repeta miscarea de pe un picior pe altul. Repeta exercitiul de 10 ori, odihneste-te 30 secunde si apoi repeta-l inca de 10 ori. (Figura 2)

3. Exercitiu pentru umeri si piept: stai dreapta, cu picioarele usor departate, mingea in mana dreapta, bratele pe langa corp. Indoind cotul drept si adu mingea la nivelul umarului. (Figura 3.1)

Adu si mana stanga in dreptul mingii si arunca usor mingea in aer. Prinde mingea cu ambele maini, apoi adu-o in dreptul umarului stang. Tinand acum mingea in mana stanga, repeta miscarea de la capat, de 10 ori pentru fiecare brat. (Figura 3.2)

4. Exercitiu pentru umeri, spate, abdomen: stai dreapta, cu picioarele usor departate, tinand mingea cu ambele maini in fata soldurilor, abdomenul incordat. Lasa umerii in jos si ridica mingea deasupra capului, indoind coatele si ridicand, simultan, calcaiele de pe podea. (Figura 4.1)

Printr-o miscare brusca, adu mingea in fata genunchilor, indoind genunchii si asezand calcaiele, din nou, pe podea. Intoarce-te la pozitia initaia si repeta exercitiul de 15 ori. (Figura 4.2)

5. Exercitiu pentru umeri, abdmen si piept: intinde-te pe spate cu picioarele ridicate, genunchii indoiti la 90°. Intinde bratele in sus, tinand mingea cu ambele maini. (Figura 5.1)

Muta mingea in mana stanga si lasa bratul stang in jos, coborand simultan genunchii indoiti si bratul drept in partea dreapta. In momentul in care bratul drept atinge podeaua, adu picioarele si bratele inapoi la pozitia de start. Muta mingea in mana dreapta si repeta exercitiul de 10 ori. (Figura 5.2)

Exercitii cu mingea – pentru un antrenament altfel

Asadar, daca te-ai saturat de clasicele exercitii cu greutati sau de minutele lungi petrecute la aparatele din sala, incearca acest set de exercitii cu mingea usoare, dar foarte eficiente! Mult spor!

Sursa: Fitnessmagazine.ro
Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.