12 exercitii de slabit, mai eficiente decat jogging-ul

1
4631
exercitii de slabit

Alergatul nu este pentru oricine. Multi prefera exercitiile la sala sau chiar banda de alergat, iar altii prefera sa nu paraseasca locuinta si faca exercitii acasa. Daca alergatul nu iti ofera nicio satisfactie, nu te panica si nu cere mai mult de la tine. Secretul activitatii fizice sustinute e sa-ti placa ceea ce faci.

Anul trecut, cercetatorii de la univeristatea din Floida au stabilit un program de intensitate mare, care cuprinde 12 exercitii de 30 de secunde fiecare, cu pauze de 10 secunde intre ele. Pentru efectuarea acestor exercitii de slabit ai nevoie doar de greutatea corpului si nu necesita echipament special, ci doar un scaun.

Cum se fac exercitiile?

7 minute este timpul pe care trebuie sa-l dedici acestor exercitii. Partea interesanta este ca nu trebuie sa numeri repetarile. Tot ce trebuie sa faci este sa-ti descarci aplicatia pe telefon urmarind acest link si sa urmezi instructiunile date. Daca alegi sa descarci aplicatia, atunci vei stii cu exactitate cate repetari ai facut pe serie.
12-exercitii-mai-eficiente-decat-joggingul

Conform specialistilor care au pus la punct acest program, trebuie sa faci acesta serie cu o intensitate sporita.  Pana si cateva minute de antrenament la o intensitate apropiata de capacitatea maxima produc schimbari moleculare in muschi, efectul fiind comparabil cu mersul pe bicicleta sau pe jos timp de cateva ore.

Daca nu doresti sa urmaresti gif-urile puse la dispozitie de aplicatie, poti sa te uiti la fotografia atasata si sa faci cate 30 de repetari pentru fiecare set, fara sa iei o pauza mai mare de 10 secunde intre seturi.

Obiectul? 7  minute de exercitii in fiecare zi. Usor, nu-i asa? 🙂

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

  1. intradevar exercitiile facute la intensitate mare ard mai multe kalorii dea lungul mai multor ore….recomand sa se faca dimineata dupa trezire pe stomacul gol……sa simti o pompare dimineata te trezeste si o sa te simti bine toata ziua….nu mai zic ca o sa arzi kcalorii cateva ore….1l de apa dimineata…..nu o sa va vina sa credeti ce bine este

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.