Fese ferme, din 3 miscari simple

fese ferme

4 exercitii pentru fese ferme, de facut acasa

Daca nu esti foarte multumita de aspectul posteriorului tau, trebuie sa stii ca exista exercitii fizice, deloc complicate, care te pot ajuta sa obtii fese ferme si tonifiate. Desigur, rezultatele nu vor aparea peste noapte, dar cu putina rabdare si vointa te vei bucura de imbunatatiri vizibile in doar cateva saptamani.

Incepem? ­čśÇ

Exercitii pentru fese bombate, fara echipament special

1. Stai dreapta, cu picioarele usor departate si mainile pe spatarul unui scaun.

Muta piciorul stang in spate aproximativ 30cm si atinge podeaua doar cu varful, apoi indoaie genunchiul si impinge piciorul in spate, pana simti incordare in muschii coapsei si in cei fesieri. Repeta miscarea de 20-30 ori cu fiecare picior.

Poti executa acest exercitiu si stand in genunchi pe podea, cu mainile tot pe spatarul scaunului.

2. Aseaza-te pe o salteluta de sala pe coapsa dreapta, avand genunchii indoiti.

Propteste-te in varfurile degetelor pe salteluta, in fata genunchiului stang, incordeaza abdomenul si ridica genunchiul stang, apoi impinge-l in spate.

Repeta miscarea de 20 ori cu fiecare picior.

3. Aseaza-te in genunchi pe salteluta si, sprijinindu-te in palme, adu genunchiul drept mai in fata si intinde piciorul stang in spate.

Coboara usor pieptul, cat mai aproape de genunchi, si intinde spatele si piciorul stang. Mentine pozitia 30 secunde, apoi repeta miscarea cu piciorul drept in spate.

Nu mai sta pe ganduri si incearca aceste 3 exercitii chiar foarte usoare pentru fese ferme si posterior tonifiat! Succes!

Sursa foto: Health.com

Multumim pentru vot!

Las─â un r─âspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Articole recomandate