Fund perfect din 3 miscari

2
1261

fund perfectSa ai un fund perfect nu este un vis imposibil, este chiar foarte simplu si placut, atat timp cat iti rezervi 10-15 minute zilnic pentru sanatate si frumusete…adica pentru sport.

Fund perfect? Obiectiv realizabil

Ei, cate femei nu viseaza la un fund perfect si…cate femei il au? Relatia este, oarecum, invers proportionala. Stiu, conteaza foarte mult si conformatia, dar spre bucuria noastra, prin sport putem da o mana de ajutor naturii, chiar daca a fost mai putin darnica in ceea ce ne priveste.

Iar daca si tu te numeri printre miile de femei care nu sunt perfect multumite de aspectul dosului lor, noi iti propunem cateva exercitii care te vor ajuta, intr-un timp foarte scurt, sa te lauzi cu un fund perfect!

Fund perfect prin 3 exercitii simple

…pe care le poti face acasa, fara niciun fel de ajutor, indrumare sau echipament de sala. Asadar, da drumul la o muzica motivationala, ia-ti o sticluta de apa langa tine si capata acel fund perfect la care ai visat dintotdeauna!

fund perfect

    1. Intinde-te pe podea, cu  fata in sus, genunchii indoiti la 90 de grade si talpile, in intregime, pe podea. Tine bratele pe langa corp, palmele orientate in jos. Ridica piciorul stang, flexat, aproximativ 8-10 cm, apoi ridica-ti si soldurile, pastrand partea superioara a spatelui lipita de podea. Ramai in aceasta pozitie cateva secunde, apoi coboara-ti soldurile si repeta miscarea cu celalalt picior.

fund perfect

    2.  Stai in pozitie verticala, cu picioarele usor departate, degetele orientate in fata. Indoaie genunchii la 90 de grade, lasandu-ti intreg corpul in jos. In aceasta pozitie, fa un pas in fata cu piciorul stang, apoi unul cu piciorul drept. Tot din aceeasi pozitie, fa doi pasi in spate, folosind fiecare picior, pe rand. Repata miscarile de 8 – 10 ori.

fund perfect

    3. Stai dreapta, cu picioarele usor departate. Intinde piciorul drept in fata, indoind genunchiul la 90 de grade. Tinand coatele indoite, adu mana dreapta in fata si cea stanga in spate. Dintr-o saritura, schimba pozitia mainilor si a picioarelor intre ele. Repeta aceasta miscare de 10 ori.

Fund perfect si corp de vis

Corpul unei femei are o armonie aparte, de aceea ne numim sexul frumos. Dar, printr-un stil de viata nesanatos si prin lipsa antrenamentului frecvent, corpul nostru isi pierde forma, fermitatea…aspectul. Un fund perfect schimba, in intregime,  imagine unei femei, iar cat timp este atat de usor de obtinut, de ce sa nu incerci? Vei fi uimita de rezultate…si nu doar tu. 😉

 

Fund perfect din 3 miscari
Ti-a placut?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

2 COMENTARII

    • Da pentru ca dezvolta gluteii(muschii din zona fundului) dar trebuie sa muncesti mult si sa fim seriosi ,nu te astepta la miracole pentru ca asa toata lumea ar avea fund bombat.!.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.