Lipsa de energie? 5 miscari pentru o forma maxima

0
538
Figura 4
Figura 4

Lipsa de energie – moleseala de dupa Sarbatori

Mese grele, lipsa de miscare, somn putin, toate acestea au fost cuvintele de ordine ale zilelor frumoase de Sarbatori, dar si-au pus amprenta asupra noastra, a tuturor. Daca si tu resimti o lipsa de energie si vrei sa fii iarasi in forma, astazi iti propunem 5 miscari simple, fara niciun fel de echipament special, care-ti vor incarca bateriile si te vor reface cat ai clipi. 😉

Lipsa de energie si… antitodul

Asadar, fa-ti putin spatiu in camera, respira adanc si… sa incepem!

1. ”Chitara invizibila”: stai dreapta, cu picioarele usor departate si bratele in lateral. Lasa-ti greutatea pe piciorul drept, indoind genunghiul la 90º, ca intr-o fandare laterala. Tine drept piciorul stang si indoaie-ti ambele coate la 90º, aducand bratul stang in fata si pe cel drept in spate. (Figura 1)

Apasand pe calcaiul drept, ridica-ti corpul si genunchiul stang indoit la nivelul soldurilor, miscandu-ti in acelasi timp bratul drept in fata si pe cel stang in spate. Repeta exercitiul de 15 ori. (Figura 1.2)

2. “Ingerul lui Charley”: stai in pozitie verticala cu picioarele usor departate si palmele in pozitie de rugaciune, in fata pieptului. Du piciorul drept in fata, in pozitie de fandare, insa cu talpa in exteriorul genunchiului stang.  (Figura 1)

In acelasi timp, intinde bratele in fata, la nivelul umerilor, apoi roteste-ti trunchiul in dreapta, cat de mult poti. Repeta exercitiul, alternand pozitia picioarelor si a bratelor, de 15 ori. (Figura 2.2)

3. Stai in pozitie de flotare cu bratele drepte. Ridica mana dreapta de la sol si intinde-o, pe sub trunchi, spre partea stanga, cat de mult poti. (Figura 3)

Adu mana dreapta inapoi pe saltea, apoi ridica bratul drept, rotindu-ti trunchiul si ridicand, in acelasi timp, piciorul stang si aducandu-l in fata. Repeta miscarea de 10 ori pe fiecare parte. (Figura 3.2)

4. “Barcuta”: aseaza-te pe podea cu genunchii indoiti si bratele in lateral. Lasa-te pe spate 45º, ridicand bratele drepte deasupra capului si picioarele tot la un unghi de 45º. (Figura 4)

Indoaie-ti genunchii, incercand sa ii aduci cat mai aproape de piept si prinde-i cu bratele. Mentinand aceasta pozitie, lasa-ti greutatea pe partea de sus a spatelui apoi impinge de picioare pentru a te lasa pe solduri. Repeta miscarea de 20 de ori. (Figura 4.2)

5. Stai in partea dreapta a saltelutei de gimnastica, cu picioarele usor departate, coatele indoite in lateral si palmele in fata pieptului. Ridicand piciorul drept de la sol, sari usor de cealalta parte a saltelei, aterizand pe piciorul stang, apoi sari din nou pe celalalta parte, aterizand pe piciorul stang. Repeta exercitiul de 30 de ori. (Figura 5).

Lipsa de energie – de domeniul trecutului

Iata, asadar, cat de simplu si amuzant poate fi sa-ti recapeti tonusul si energia si, in acelasi timp, sa arzi si caloriile in exces datorate meselor bogate de sarbatoare. 😀

Acestea fiind spuse, iti doresc mult spor si o zi minunata!

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.