Minge de tenis, minunata pentru fitness! 3 exercitii usoare

0
678
Figura 1
Figura 1

Cum poti folosi o minge de tennis pentru a slabi?

Atunci cand vrei sa faci miscare si sa dai kilogramele jos, nimic nu-ti poate sta in cale: nici vremea urata de afara, nici faptul ca nu ai abonament la o sala de fitness, nici lipsa echipamentului special in propria locuinta, pentru ca nu iti trebuie decat vointa, rabdare si optimism! Si, ca dovada, astazi iti vom prezenta 3 exercitii foarte simple, dar care ard grasimea rapid si pe care le poti face acasa, folosind doar o minge de tenis.

Asadar, fa-ti un playlist de melodii pline de energie, schimba-te in ceva comod si… sa incepem!

3 exercitii usoare pentru tonifiere, cu o minge de tenis

Figura 2
Figura 2

1. Pentru a scapa de burtica: intinde-te pe spate, tinand mingea de tennis in mana stanga. Ridica picioarele drepte si trunchiul de la podea, astefl incat corpul tau sa fie in forma literei “V”. Misca-ti picioarele, pe rand, in sus si in jos (in foarfeca) si, atunci cand piciorul drept este mai sus, trece mingea din mana stanga in mana dreapta pe sub coapsa de 10 – 15 ori. Repeta miscarea si pentru piciorul stang, in 3 seturi a cate 10 – 15 miscari. (Figura 1)

 

 

 

Figura 3
Figura 3

2. Pentru tonifierea intregului corp: stai dreapta, cu fata la un perete si tine mingea de tennis in mana

dreapta. Arunca mingea in perete si,

atunci cand ricoseaza, loveste-o cu palma deschisa. Incearca sa nu lasi mingea sa atinga podeaua 30 de secunde, apoi repeata intreaga miscare de 3 – 5 ori. Chiar daca poate nu-ti vei da seama pe moment, acesta este un exercitiu cardio intens care te va ajuta sa arzi caloriile rapid! (Figura 2)

 

3. Pentru coapse si abdomen: stai dreapta, arunca mingea in sus, iar pe masura ce aceasta revine, lasa-te pe calcaie astfel incat fundul sa se afle la nivelul genunchilor, contractandu-ti simultan abdomenul si muschii picioarelor. Dupa ce ai prins mingea, ridica-te si repeta miscarea de 30 de ori in 2 seturi. (Figura 3)
minge de tenis

Minge de tennis, pentru relaxare

Dupa ce ai terminat antrenamentul, trebuie sa te destinzi, nu-i asa? 😀 Aseaza centrul talpei pe o minge de tenis si misca-ti piciorul usor astfel incat aceasta sa iti maseze intreaga talpa pret de 5 minute. Daca atingi un punct sensibil, persista cateva secunde asupra lui si vei vedea cum te vei simti minunat prin simpla masare a terminatiilor nervoase din talpa.

Un tratament ideal dupa o zi extenuanta de luni! 😀

Sursa: Health.com

 

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.