Doar 5 minute de miscare pentru o silueta perfecta!

1
1024

silueta perfecta

Silueta perfecta? Gata in 5 minute!

Poate cea mai comuna scuza a celor care nu fac miscare aproape deloc este “Nu am timp!”, o scuza care pur si simplu… nu sta in picioare. Nu lipsa de timp este problema noastra majora, ci comoditatea, lipsa vointei sau faptul ca ne-am obisnuit, pur si simplu, cu un stil de viata sedentar, cu oboseala permanenta si cu lipsa de energie. Si, ca dovada, pentru astazi v-am pregatit 5 exercitii usoare care nu necesita decat 5 minute si care reprezinta reteta perfecta pentru a fi in forma intreaga zi si pentru a obtine rapid o silueta perfecta. 🙂

Figura 1
Figura 1

5 exercitii in 5 minute, pentru o silueta perfecta

1. Exercitiu pentru abdomen: adopta o pozitie de flotare si adu-ti incet genunchiul stang in fata, pentru a atinge cotul stang, apoi adu-l la pozitia initiala. Repeta miscarea si pentru genunchiul drept si, pentru a spori gradul de dificultate, incearca sa atingi cotul drept cu genunchiul stang si invers.

Figura 2
Figura 2

 

 

2. Exercitiu pentru fesieri: intinde-te pe spate, cu genunchii indoiti si bratele pe langa corp. Rdica bazinul, mentinandu-ti talpile si bratele pe podea, incordeaza muschii fesieri, pastreaza aceasta pozitie cateva secunde, apoi revino la pozitia de start si repeta exercitiul.

Figura 3
Figura 3

3. Exercitiu pentru umeri si brate: sprijina-te in talpi si palme si ridica-ti bazinul de la podea, corpul formand o linie dreapta de la genunchi pana la gat. Indoind coatele, lasa-te in jos pana cand atingi podeaua cu sezutul, apoi ridica-ti iar corpul, fara a schimba pozitia talpilor sau a palmelor.

 

 

Figura 4
Figura 4

4. Exercitiu pentru piept: adopta pozitia de flotare, sprijinindu-te insa in genunchi, cu talpile orientate in sus si, in loc sa iti plasezi palmele exact sub umeri, adu-le mai aproape una de alta astfel incat varful degetelor si degetele mari sa se atinga, palmele formand un tiunghi. Lasa-ti trupul in jos pana cand ajungi la o distanta de aproximativ 5 cm de sol, apoi revino la pozitia initiala si repeta miscarea de 10 – 15 ori.

Figura 5
Figura 5

5. Exercitiu pentru fesieri si coapse: stai dreapta, cu picioarele usor departate si bratele intinse in fata, la nivelul umerilor. Ridica piciorul stang aproximativ 15 cm de la sol, fara a indoi genunchiul, apoi incearca sa-ti lasi trupul in jos, pastrandu-ti echilibrul. Revino la pozitia initiala si repeta intreg exercitiul.

Silueta perfecta, cu un efort minim

Iata, 5 exercitii cat se poate de simple si rapide, care vizeaza principalele zone ale corpului si care se vor integra perfect in programul tau aglomerat. Ce zici, incepi de maine dimineata? 😉

Sursa: Doctoroz.com
Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.