Picioare suple si tonifiate, un singur exercitiu: spinning!

0
7667
spinning-pentru-picioare-suple

spinningIti place miscarea in aer liber, dar mai presus de toate, iti plac plimbarile cu bicicleta? Si pentru ca numaram pe degete zilele calduroase care au mai ramas, e bine sa ne repliem rapid. O varianta este spinning-ul, un sport antrenant si foarte eficient. De ce seamana atat de mult cu ciclismul in aer liber? Pentru ca este distractiv si pentru ca, spre deosebire de antrenamentul simplu la bicicleta stationara, acesta presupune miscari mai complexe, la o intensitate diferita.

Spinning-ul nu este un exercitiu doar pentru picioare, desi este partea pe care o sculpteaza cel mai mult, ci este o varianta de antrenament cardio care arde calorii si creste rezistenta musculara. In general, spinning-ul este un exercitiu efectuat intr-un grup de 15-20 de membrii, unde antrenorul anunta schimbarile ce urmeaza a fi efectuate. Un antrenament de spinning dureaza in jur de 40-45 de minute si poti arde de intre 7 si 13 calorii pe minut. Actioneaza mai ales asupra coapselor, gambelor si bicepsilor femurali. Si sa nu uitam de posterior.

Cum sa faci spinning intr-un mod corect

Desi instructorul iti va da indicatii despre exercitii si pozitia corpului, e bine sa pleci cu lectia invatata de acasa. Iata ce trebuie sa stii:

Imbraca saua

Daca nu practici ciclismul, saua s-ar putea sa fie destul de incomoda, dar cu timpul muschii fesieri se vor intari si vor suporta mai bine presiunea. De asemenea poti opta pentru o pereche de pantaloni sport special creati pentru ciclism.

Fii in ritm cu grupul, dar pana la un punct

Partea frumoasa la spinning este ca poate fi efectuat inclusiv de persoanele supraponderale. Ritmul si entuziamsul echipei se transmite si asupra ta si tocmai de aceea nu te vei plictisi niciodata. Nu lasa insa ca verva celorlalti sa te determine sa ceri prea mult de la tine. Da tot ce poti, iar cand nu mai poti tine pasul, mergi in ritmul propriu.

Fa-ti „propriul film”

O alta parte interesanta la spinning este faptul ca te poti deconecta. Instructorul sau oricine din grup poate propune un itinerariu menit sa imbunatateasca timpul petrecut la sala. Iti poti imagina ca esti cu bicicleta in parc, pe un camp sau pe marginea unui lac. Oricat de prostesc ti s-ar parea, acest exercitiu de imaginatie are avantajele lui.

spinning

Hidrateaza-te!

Asa cum probabil iti imaginezi, 20 de oameni intr-o incapere inseamna mai putin oxigen si mai multa caldura. Secretul este sa te hidratezi pe parcursul antrenamentului. Vei transpira din abundenta, asa ca ia si un prosop cu tine.

Daca, totusi, nu te dai in vant dupa spinning si vrei picioare sexy si tonifiate, poti incerca aceste 12 exercitii pentru picioare sau cele 9 exercitii pentru zona interioara a coapselor!

Spor!

 

Ti-a placut?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.