Cum obtii trupul dorit: 5 pasi catre succes!

0
520

trupul dorit

Trupul dorit, in haine de toamna

De multe ori, dupa ce trece vara… ne culcam pe-o ureche. Renuntam la diete, trecem din ce in ce mai rar pragul salii de fitness, iar de exercitii fizice acasa cine mai are chef cand nu mai este mult si vom face rocada haine de vara – haine de toamna in sifonier? Si totusi… soarele inca nu-si arata dintii, iar un corp frumos si sanatos trebuie sa se afle pe lista noastra de prioritati, indiferent de anotimp. De aceea, astazi vom vorbi despre cativa pasi care te vor ajuta sa-ti pastrezi motivatia si sa obtii cat mai usor trupul dorit. 😀

Trupul dorit si micile sacrificii de zi cu zi

Stabileste-ti un obiectiv precis! Chiar daca obiectivul este sa ai trupul dorit dintotdeauna, ajuta foarte mult sa fii putin mai… precisa. Cu alte cuvinte, inainte de a face “curatenie” in frigider si de a te dedica unei diete dificile, fixeaza-ti in minte un obiectiv de tipul “Vreau sa slabesc 7kg” sau chiar… “Vreau sa pot imbraca din nou perechea favorita de blugi”. Te va ajuta de fiecare data cand vei trece prin fata unui magazin cu bunatati.

Fa-ti un plan! Nu te arunca intr-o “dieta-minune” fara sa te informezi, nu te apuca sa petreci ore intregi la sala in fiecare zi fara sa ai bine pus la punct un antrenament pliat pe nevoile tale. Citeste cat mai mult si din surse sigure despre ce inseamna o alimentatie sanatoasa si ce nu trebuie sa lipseasca din farfuria ta, vorbeste cu un antrenor personal sau cauta exercitii si antrenamente care sa te ajuta sa-ti atingi obiectivul si, cel mai important, cauta povesti de succes! Oameni simpli, care au reusit sa dea jos kilogramele in plus si sa-si schimbe radical viata iti pot oferi cele mai folositoare sfaturi, plus o doza mare de curaj. 🙂

Fii sincera cu tine! Din momentul in care pornesti in drumul catre trupul visat, trebuie sa stii ca este foarte probabil sa te si impiedici. Fie ca cedezi in fata unei feliute de tort, fie ca ratezi o zi la sala, trebuie sa treci peste si sa continui. De multe ori, aceste mici devieri ne determina sa renuntam complet la orice efort, spunandu-ne ca oricum nu vom reusi. Insa strategie castigatoare este sa fii sincera cu tine, sa-ti ierti greseala si sa continui si mai determinata sa reusesti!

Tine un jurnal. Si nu, nu ma refer la stari sufletesti experimentate in fiecare zi de dieta (desi nici acest lucru nu ar fi unul rau pentru ca in timp vei vedea cum incepe sa-ti fie din ce in ce mai usor), ci la ce mananci, ce exercitii faci (si cu ce greutati), cat dureaza pana cand te simti extenuata la sala, chiar si ce progrese faci in materie de greutate (totusi, nu te cantari de 3 ori pe zi!). Acest lucru te va ajuta sa intelegi  care sunt cele mai frecvente greseli pe care le faci si sa le corectezi la timp.

Rasplateste-ti eforturile! Exista cateva modalitati mai eficiente de a te rasfata dupa o perioada de efort sustinut, in afara de dulciuri sau o saptamana de lenevit pe canapea. Cumpara-ti un costum nou de sala, o pereche de pantofi sport pe care ti-i doresti de mult timp sau cateva accesorii de fitness care sa te ajute sa continui cu si mai multa forta pana in momentul in care vei avea trupul dorit. Evadeaza un weekend in afara orasului si relaxeaza-te sau, de ce nu, incearca un antrenament in mijlocul naturii. Iti va reincarca bateriil!

Ce faci dupa ce ai obtinut trupul dorit?

trupul dorit
Stiu, acest moment pare atat de indepartat… insa nu este chiar asa! O dieta sanatoasa si cateva minute de miscare in fiecare zi reprezinta nu o incercare, ci o garantie a imbunatatirii starii de sanatate si a aspectului fizic al oricarei persoane, insa este extrem de important sa nu renuntam la ele nici dupa ce ne-am atins obiectivul.

Oricum, acest lucru este mai dificil, deoarece intre timp nu doar ca vei obtine trupul visat, ci vei invata cum sa treiesti sanatos si te vei indragosti de noul tau stil de viata. 😉

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.