5 exercitii usoare si distractive cu coarda de sarit!

5 exercitii usoare si distractive cu coarda de sarit!

coarda de sarit 1 5 exercitii usoare si distractive cu coarda de sarit!
Figura 1.1

Coarda de sarit sau cel mai distractiv mod de a slabi

Dupa minivacanta de 1 mai, daca ai iesit cu prietenii la un gratar, daca te-ai relaxat cu berea in mana pe plaja sau daca pur si simplu ai levenit pe canapea la televizor, in mod sigur ai nevoie de putina miscare! Si pentru ca efortul sa nu fie prea mare, dar rezultatele satisfacatoare, astazi ti-am pregatit un antrenament format din 5 exercitii cat se poate de simple cu coarda de sarit, care te vor ajuta sa arzi aproximativ 160 de calorii in doar 15 minute!

Coarda de sarit – Antrenament usor si eficient

1. Zone vizate: brate, piept, abdomen, picioare. Intinde coarda de sarit pe podea si aseaza-ti picioarele in stanga si in dreapta ei, la o oarecare distanta. Indoaie coatele aproape de solduri, antebratele paralele cu podeaua, palmele orietntate in fata. Ridica fiecare picior pe rand cat de repede poti, pastrandu-ti pozitia, timp de 30 de secunde. (Figura 1.1)

Dupa cele 30 secunde de sarituri, incearca sa faci 5 flotari, apoi repeta prima parte a exercitiului. (Figura 1.2)

2. Zone vizate: brate, abdomen, fesieri, picioare. Stai dreapta, cu piciorele apropiate, tinand capetele coarzii de sarit in maini. (Figura 2.1)

Mentinandu-ti pozitia, sari coarda, apoi la aterizare departeaza-ti picioarele si lasa-te usor pe vine. Repeta miscare timp de 1 minut fara pauza. (Figura 2.2)

3. Zone vizate: brate, abdomen, fesieri, picioare. Stai dreapta, cu picioarele usor departate, tinand coarda de sarit in pozitia clasica. Sari coarda, aducand genunchiul drept cat mai sus, apoi executa aceeasi saritura cu piciorul stang. Repeta miscarea 1 minut fara oprire. (Figura 3)

4. Zone vizate: abdomen, fesieri, picioare, brate. Stand in pozitie verticala cu picioarele usor departate, sari coarda incercand sa atingi fundul cu calcaiul. Executa 6 astfel de sarituri alternand picioarele, apoi sari cu ambele picioare odata si reia exercitiul. (Figura 4)

5. Zone vizate: abdomen, fesieri, picioare. Intinde coarda de sarit pe jos si aseaza-te la stanga ei, stand dreapta si cu picioarele apropiate. Tinand coatele indoite, sari in lateral peste coarda si continua sa in stanga si in dreapta timp de 1 minut fara intrerupere. (Figura 5)]

Coarda de sarit, pentru a arde grasimea rapid

Asadar, ce mai astepti? Ia ceva lejer pe tine si fugi in parc! Doar cateva minte de sarit coarda te vor face sa te simti mai energica, mai usoara si intr-o forma maxima. Spor! icon smile 5 exercitii usoare si distractive cu coarda de sarit!

Sursa: Fitnessmagazine.com

 

Specialist in fitness si nutritie, colaborez cu revista Culturism&Fitness de aproape 10 ani. Sunt pasionata de scris si de plimbarile lungi cu bicicleta si incerc sa promovez un stil de viata sanatos in orice activitate pe care o intreprind. Raspund cu drag oricarei intrebari, nelamuriri sau pareri legate de articolele pe care le promovez :)

1 COMENTARIU

Lasa-ne un mesaj