5 exercitii usoare si distractive cu coarda de sarit!

1
3942
Figura 1.1
Figura 1.1

Coarda de sarit sau cel mai distractiv mod de a slabi

Dupa minivacanta de 1 mai, daca ai iesit cu prietenii la un gratar, daca te-ai relaxat cu berea in mana pe plaja sau daca pur si simplu ai levenit pe canapea la televizor, in mod sigur ai nevoie de putina miscare! Si pentru ca efortul sa nu fie prea mare, dar rezultatele satisfacatoare, astazi ti-am pregatit un antrenament format din 5 exercitii cat se poate de simple cu coarda de sarit, care te vor ajuta sa arzi aproximativ 160 de calorii in doar 15 minute!

Coarda de sarit – Antrenament usor si eficient

1. Zone vizate: brate, piept, abdomen, picioare. Intinde coarda de sarit pe podea si aseaza-ti picioarele in stanga si in dreapta ei, la o oarecare distanta. Indoaie coatele aproape de solduri, antebratele paralele cu podeaua, palmele orietntate in fata. Ridica fiecare picior pe rand cat de repede poti, pastrandu-ti pozitia, timp de 30 de secunde. (Figura 1.1)

Dupa cele 30 secunde de sarituri, incearca sa faci 5 flotari, apoi repeta prima parte a exercitiului. (Figura 1.2)

2. Zone vizate: brate, abdomen, fesieri, picioare. Stai dreapta, cu piciorele apropiate, tinand capetele coarzii de sarit in maini. (Figura 2.1)

Mentinandu-ti pozitia, sari coarda, apoi la aterizare departeaza-ti picioarele si lasa-te usor pe vine. Repeta miscare timp de 1 minut fara pauza. (Figura 2.2)

3. Zone vizate: brate, abdomen, fesieri, picioare. Stai dreapta, cu picioarele usor departate, tinand coarda de sarit in pozitia clasica. Sari coarda, aducand genunchiul drept cat mai sus, apoi executa aceeasi saritura cu piciorul stang. Repeta miscarea 1 minut fara oprire. (Figura 3)

4. Zone vizate: abdomen, fesieri, picioare, brate. Stand in pozitie verticala cu picioarele usor departate, sari coarda incercand sa atingi fundul cu calcaiul. Executa 6 astfel de sarituri alternand picioarele, apoi sari cu ambele picioare odata si reia exercitiul. (Figura 4)

5. Zone vizate: abdomen, fesieri, picioare. Intinde coarda de sarit pe jos si aseaza-te la stanga ei, stand dreapta si cu picioarele apropiate. Tinand coatele indoite, sari in lateral peste coarda si continua sa in stanga si in dreapta timp de 1 minut fara intrerupere. (Figura 5)]

Coarda de sarit, pentru a arde grasimea rapid

Asadar, ce mai astepti? Ia ceva lejer pe tine si fugi in parc! Doar cateva minte de sarit coarda te vor face sa te simti mai energica, mai usoara si intr-o forma maxima. Spor! 🙂

Sursa: Fitnessmagazine.com

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.