Scapa de 5 cm! Antrenament pentru picioare si solduri

4
6873
antrenament pentru picioare
Figura 4

Antrenament pentru picioare… de vis!

Femeile se impart in 3 categorii mari: cele care au probleme cu burtica, cele care isi doresc picioare mai subtiri si un posterior mai ferm si… cele fericite. 😉 Lasand gluma la o parte, pentru ca stim cat de greu este sa ai corpul pe care ti-l doresti in special daca genetica nu te ajuta, astazi ti-am pregatit un program de antrenament pentru picioare, fund si solduri propus de cei de la Shape.com, care vine cu o promisiune: 5 cm mai putin in doar 6 saptamani!

Stii blugii aceia skinny pe care ti-i doreai? Ei bine, e timpul sa incepi sa pui bani deoparte. 😀

Antrenament pentru picioare din  4 miscari usoare

1. Stai cu picioarele usor departate si varfurile orientate in exterior. Tine cate o gantera de 1,5 kg in fiecare mana, bratele pe langa corp. Lasa-te usor in jos, pana cand genunchii sunt indoiti la aproximativ 90°, tinand bratele drepte in fata, la nivelul umerilor. Repeta msicarea de 20 ori. (Figura 1)

2. Stai dreapta, cu picioarele usor departate, piciorul stang in fata celui drept la distanta de un pas, tinand ganterele in maini. Indoaie genunchii  la 90°, indoind simultan si bratele si aducand ganterele in dreptul fruntii. Intoarce-te la pozitia de start si repeta miscarea de 20 ori. (Figura 2)

3. Stai dreapta, cu picioarele apropiate si bratele pe langa corp, tinand ganterele in maini. Lasa-te usor in jos de la mijloc, ridicand simultan piciorul stang in spate, astfel incat sa fie paralel cu podeaua. Lasa-ti bratele sa atarne si mentine pozitia 5 secunde.

Ridica ambele brate in lateral, la nivelul umerilor si mentine si aceasta pozitie 5 secunde. Repeta intreaga miscare de 6 ori pe fiecare picior. (Figura 3)

4. Pentru ultimul exercitiu din  acest antrenament pentru picioare, aseaza-te in genunchi si palme, tinand o gantera in mana stanga, picioarele usor departate. Ridica piciorul drept in spate paralel cu solul si bratul stang la nivelul umarului. Mentine pozitia cateva secunde, apoi repeta miscarea de 20 ori pentru fiecare picior. (Figura 4)

Antrenament pentru picioare ferme in fiecare zi

Dupa cum ai observat, miscarile presupuse de acest antrenament pentru picioare, coapse si fese sunt foarte simple si nu necesita decat doua gantere usoare si putin spatiu intr-o camera. Asadar, mult spor!

Sursa: Shape.com

Pentru rezultate mai bune incearca si cele 12 exercitii pentru picioare suple sau cele 9 exercitii pentru zona interioara a coapselor!

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

4 COMENTARII

    • Buna Andreea!
      Este bine sa faci aceste exercitii oricum pentru ca vei face miscare, insa ganterele sunt cele care te ajuta sa obtii rezultatul mai usor si mai repede.
      Incearca-le cu o pereche de gantere usoare (nu sunt scumpe, le gasesti in magazine de profil sau online) si vei simti diferenta la nivelul muschilor lucrati.
      Spor!

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.