Antrenament fitness. Nicoletei Luciu ne dezvaluie

1
1652

Antrenamentul de fitness al Nicoletei Luciu

Antrenament fitness. Secretul Nicoletei Luciu

Antrenament fitness nr. 1

Exercitii:

1. Abdomen: ridicari de trunchi din culcat pe spate cu genunchii ridicati: 1 serie x repetari pina la epuizare.
2. Pectoral: fluturari cu gantere pentru piept – 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii
3. Spate: ramat cu o gantera – 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii
4. Umeri: impins cu gantere – 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii
5. Biceps: flexii alternative cu gantere – 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii
6. Triceps: flotari la zid – 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii

Antrenament fitness nr. 2

Exercitii:

1. Abdomen: ridicari de trunchi din culcat pe spate cu genunchii ridicati – 1 serie x repetari pina la epuizare.
2. Coapse: fandari cu gantere alternativ cu fiecare picior – 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii
3. Fesieri: urcari pe scaun sau banca alternativ cu fiecare picior – 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii
4. Gambe: ridicari pe virful unui picior cu o gantera in mina opusa – alternativ cu fiecare picior – 3 serii x 10-15 repetari cu pauza de 2-3 minute intre serii

Programul pe zile:

  • Luni – antrenament fitness nr. 1
  • Marti – aerobic (20-30 min bicicleta stationara)
  • Miercuri – antrenament fitness nr. 2
  • Joi – aerobic (20-30 min alergare in aer liber sau pe banda)
  • Vineri – antrenament fitness nr. 1
  • Simbata si duminica liber
  • Luni – antrenament fitness nr. 2

In continuare se alterneaza un antrenament fitness si unul de aerobic ca mai sus.

Biografia Nicoletei Luciu si fotografii inedite gasiti pe siteul www.nicoletaluciu.ro



Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

1 COMENTARIU

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.