Flotari in plan inclinat: mai simple, dar la fel de eficiente

0
1971
flotari din plan inclinat

flotari in plan inclinat

Flotari in plan inclinat – simple si comode

Ce sens are sa mai faci flotari atunci cand salile sunt pline de aparate care de care mai sofisticate? Asa gandesc multe dintre persoanele care pasesc pentru prima oara intr-o sala de fitness si care, din dorinta de a vedea cat mai repede (si mai usor) primele rezultate, incearca mai toate aparatele, fara un obiectiv precis in minte si fara a cere sfatul unui antrenor personal. De fapt, multe dintre ele chiar evita antrenorii din sali, din teama de a nu-i obliga sa faca astfel de exercitii. Dar flotarile (simple sau flotari in plan inclinat, care fac obiectul articolului de astazi) sunt mai mult decat benefice sanatatii si siluetei!

Flotarile lucreaza principalele grupe musculare ale partii superioare a corpului, imbunatatesc metabolismul si accelereaza arderea caloriilor, pot fi o alternativa minunata pentru  ridicarea de greutati, tonifica abdomenul si lucreaza muschii pieptului si ai spatelui, ajutandu-te sa-ti corectezi postura.

Iar daca in ceea ce priveste executarea perfecta a unei flotari clasice vei avea ceva de lucrat, flotarile in plan inclinat iti vor da mai putine batai de cap. Sa vedem, asadar, cum le executam corect:

Flotari in plan inclinat:

In primul rand, pentru a realiza flotari in plan inclinat ai nevoie de un obiect stabil, a carei inaltime sa fie mai mica decat jumatate din inaltimea ta, astfel incat sa te poti apleca la 45°.  Poate fi o banca, o masa stabila, o bara de metal etc.

Apleaca-ti trupul (atentie, acesta trebuie sa formeze o linie dreapta, nu impinge posteriorul in spate)  si apuca obiectul stabil cu ambele maini. Mentinand spatele drept si atingand solul doar cu varfurile picioarelor, apleaca-te usor pana cand pieptul se apropie foarte mult de obiectul pe care te sprijini.

Poti atinge obiectul cu pieptul, dar important este sa nu te sprijini de acesta. Ramai in aceasta positie 2-3 secunde, apoi impinge in brate si revino la pozitia initiala.Mentine pozitia cateva secunde, apoi coboara din nou trunchiul.

Cine poate face flotari in plan inclinat?

Oricine, dar aceste exercitii sunt minunate in special pentru persoanele care si-au iesit din forma, care nu au o conditie fizica excelenta sau care au suferit o accidentare usoara si au nevoie de exercitii fizice cu un grad mai mic de dificultate.

Pentru inceput, poti executa 10 astfel de flotari la plan inclinat pe zi, iar pe masura ce te obisnuiesti cu miscarea, poti creste numarul de repetari.

Iata si un filmulet explicativ:

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.