5 exercitii care reduc barbia dubla

6
10894

Te-ai chinuit de ceva vreme sa-ti faci si tu un #selfie, dar singura parte care iese in evidenta este barbia dubla? Mi s-a intamplat la fel si trebuie sa recunosc ca nu este prima oara cand asa-zisa „gusa” imi strica fotografiile.

Poate fi o simpla trasatura fizica, dar de cele mai multe ori barbia dubla este rezultatul pierderii elasticitatii pielii si incepe in jurul varstei de 20 de ani. Factorii care grabesc procesul, de altfel natural,  sunt in general expunerea UV, fumatul, dieta necorespunzatoare, etc.

Exercitii care reduc barbia dubla

Poti sa scapi de barbia dubla fara sa apelezi la chirurgia plastica, lucrand doua categorii principale de muschi: sternocleidomastoidianul si patisma, care se afla la nivelul gatului.

1.

Din pozitia drepti sau asezata pe un scaun, scoate in afara buza de jos (verifica daca au aparut incretituri la nivelul barbiei). Mentine contractia o secunda. Apoi, din aceeasi pozitie, adu barbia spre piept cat de mult poti, fara sa indoi spatele. Tine capul in aceasta pozitie pentru inca o secunda, apoi relaxeaza buzele si revino la pozitia initiala. Fa 20 de repetari.

exercitii-care-reduc-barbia-dubla-1

2.

Tot din pozitia drepti, cu bratele pe langa corp, ridica barbia astfel incat sa privesti tavanul. Apoi incearca pur si simplu sa „saruti tavanul” extinzand buzele cat de mult poti. Mentine pozitia 5 secunde, apoi relaxeaza buzele si revino cu barbia la pozitia initiala. Mai fa inca 15 repetari.

exercitii-care-reduc-barbia-dubla-2

3.

Fie din pozitia drepti, fie asezata pe scaun, indreapta coloana cat de mult poti, apoi apleaca usor capul inspre stanga si roteste-l astfel incat sa formeze un cerc de la umar la spate (daca rotatiile complete te incomodeaza, poti sa incerci sa faci semicercuri). Fa cate 10 repetari pentru fiecare directie de rotatie.

exercitii-care-reduc-barbia-dubla-3

4.

Aseaza-te in fund, pe podea, sprijinindu-te pe varful degetelor de la o mana si plaseaza cealalta mana deasupra capului astfel incat palma sa ajunga la nivelul urechii opuse. Apleaca usor capul sprijindu-l in continuare cu mana, iar cu cealalta mana apasa usor pe umar. Mentine pozitia 10 secunde, elibereaza si revino la pozitia initiala, iar apoi schimba mana si repeta aceasi miscare si pentru partea opusa. Fa 3 seturi.

exercitii-care-reduc-barbia-dubla-4

5.

Aseaza-te in pat, pe spate, si pozitioneaza gatul pe marginea patului. Contracteaza muschii gatului si ridica usor capul inspre piept, cat de mult poti, dar mentine umerii pe  marginea patului. Mentine pozitia 10 secunde apoi relaxeaza-te lansad capul pe spate. Fa 2 seturi a cate 2 repetari, iar daca ametesti, ia o pauza intre repetari.

exercitii-care-reduc-barbia-dubla-5

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

6 COMENTARII

  1. Buna sunt o mamica foarte fericita dar o mare problema cu kg ma ingras foarte mult am incercat cu ceaiuri ,pastile dar nici un efect … Am 1.73 inaltime si 87 kg …. Imi poti zice cum sa imi formez o dieta si cu exerciti acasa …. Multumesc mult

    • Buna Ionela,

      Ceaiurile sunt bune, atata timp cat sunt naturale (ex: ceai verde), dar pastilele iti pot afecta sanatatea in mod grav, asa ca iti recomand sa renunti la ele. E foarte greu de spus ce alimentatie ai putea adopta pentru ca depinde de multi factori, ca rata metabolica, nivelul sanatatii, etc. Singurul sfat pe care pot sa ti-l dau este sa consumi mai putini carbohidrati, dar sa indtroduci mai multe proteine si grasimi sanatoase. De asemenea, renunta la alimentele procesate, la dulciuri, la snack-urile cu multa sare etc. Consuma, in schimb, mai multe fructe si legume, nuci si seminte, dar ai grija la cantitate. Aici gasesti o idee despre antrenament, astfel incat sa arzi cat mai multe calorii: http://www.topculturism.ro/cum-sa-arzi-multe-calorii-in-timp-scurt/#.VIGUJR7LfYg . Tine minte insa ca dieta este cea care dicteaza numarul de kilograme, exercitiile nu fac altceva decat sa-ti tonifieze corpul. Asigura-te ca numaul de calorii introdus prin alimentatie sa fie mai mic decat cel consumat prin activitatile de zi cu zi. Mult succes!

  2. de cand caut niste exercitii pe care pot sa le fac in tim ce ai grija de copii si care nu imi ocupa foarte mult din timp. Multumesc!

  3. Interesant! Ha! foarte util!
    Eu sunt destul de slabuta,de felul meu asa..am doar sunculite pe ici,pe colo si celulita..printre care si o brabie dubla,care ma face sa par mai grasa decat sunt (am doat 48 de kg).
    Am sa pun in practica exercitiile astea.Multumesc!

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.