Exercitii pentru coapse si fund – tonifiere din 5 miscari

1
2648
Figura 4
Figura 4

Exercitii pentru coapse de afisat pe plaja

Nu-i asa ca nu esti pe deplin multumita de cum iti vine noul costum de baie pe care il vei inaugura in foarte putin timp? Daca da, bine ai venit in comunitate! Femeile sunt foarte pretentioase, mai ales cand vine vorba despre aspectul corpului lor, iar oricat ne-ar spune altii ca aratam bine, noi tot mai gasim cate un defect. Daca esti una dintre perfectioniste, iata cateva exercitii pentru coapse si fund care te vor face sa-ti iubesti  look-ul de plaja. 🙂

5 exercitii pentru coapse…si pentru o atitudine increzatoare

Pentru aceste 5 exercitii pentru coapse si fund, ai nevoie doar de un covoras de yoga. Sa-ncepem!

  1. Stai cu picioarele departate, sprijinindu-te in palme de covorasul rulat. Tine abdomenul incordat, indoaie usor genunchiul stang, timp in care intinzi piciorul dept in lateral, cat de mult poti, pana cand trunchiul tau devine paralel cu podeaua. Schimba piciorul si repeta miscarea.
  2. Stai dreapta, cu picioarele apropiate si tine covorasul cu genunchiul drept, indoit la 90 de grade. Intinde bratele in fata si impreuneaza palmele.  Strangand puternic covorasul cu partea interioara a genunchiului, apleaca-ti trunchiul, usor, in fata. Incepaorii pot folosi si un scaun pentru echilibru. Repeta msicarea de 20 de ori.
  3. Stai in pozitie verticala, cu picioarele apropiate, bratele intinse in fata, tinand covorasul intre palme, la nivelul umerilor. Ghemuieste-te, usor, pana la nivelul in care trunchiul iti atinge coapsele.
  4. Tot in pozitie verticala, picioarele alaturate, tine covorasul de capete in fata coapselor. Intinde piciorul stang in fata, ridica mainile deasupra capului si lasa-te, usor, pe spate, pana cand se formeaza o diagonala imaginara intre mana dreapta si piciorul stang.
  5. Acest exercitiu este destinat persoanelor cu putere mare in maini si care-si pot mentine foarte bine echilibrul: tine palmele si degetele de la picioare pe podea  si ridica-ti picioarele, pana cand formezi un “V” intors.

Exercitii pentru coapse frumoase si fund ferm

Iata, asadar, ca nu-i chiar atat de greu sa obtii rezultatele dorite in scurt timp. Un regim te poate ajuta sa slabesti, insa doar sportul iti poate tonifia pielea si intari muschii. Sunt multe femei care nu-si doresc sa slabeasca, ci doar sa aiba un corp mai ferm, iar cele 5 exercitii pentru coapse descrise mai sus sunt o solutie in ambele cazuri. 😀 Mult spor!

 

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.