5 Exercitii pentru coapse subtiri – look-ul perfect de plaja

3
2706

exercitii pentru coapse subtiri

Exercitii pentru coapse subtiri si svelte

Coapse subtiri…visul oricarei femei. Un vis destul de dificil de indeplinit, o dorinta care necesita timp, rabdare si miscare, adica adecvate exercitii pentru coapse subtiri. Pentru ca, se stie, anumite parti ale corpului sunt mai dificil de modelat, coapsele interioare si exterioare fiind printre ele…motiv pentru care, daca-ti doresti coapse subtiri trebuie sa fii perseverenta in a-ti atinge scopul.

10 exercitii pentru coapse subtiri

Alaturi de o dieta echilibrata, aceste exercitii pentru coapse subtiri isi vor dovedi eficienta rapid, ajutandu-te sa obtii trupul suplu pe care ti-l doresti.

1. Stai cu spatele la un scaun, aseaza-te incet si ridica-te, dar fara a ajunge la o pozitie verticala perfecta, ci ramanand cu genunchii usor indoiti. Repeta miscarea de 20 de ori.

2. Stai dreapta, cu picioarele usor departate si cu cate o gantera in fiecare mana, bratele relaxate pe langa corp. Apoi lasa-te usor pe vine, pana in momentul in care coapsele devin paralele cu solul. Mentine-ti spatele drept si bratele pe langa corp. Repeta miscarea de 10 ori.

3. Stai dreapta, cu picioarele apropiate si avand cate o gantera in fiecare mana, bratele pe langa corp. Fa un pas mare in fata cu piciorul drept, timp in care iti indoi genunchiul stang in spate pana cand aproape atinge solul. Tine spatele drept si revino usor in pozitia initiala. Repeta miscarea de 10-15 ori.

4. Stai pe un scaun, cu picioarele orientate spre un alt scaun stabil (!). Incordeaza-ti abdomenul si pune piciorul stang pe scaunul din fata. Sprijina-te in palme si ridica-ti, sistematic, corpul de pe scaun. Repeta miscarea de 20-30 de ori pentru fiecare picior.

5. Stai dreapta, cu cate o gantera in fiecare mana, picioarele usor departate. Fa un pas mare in fata cu piciorul drept, indoaie usor genunchiul stang in spate si mergi executand aceasta miscare la fiecare pas. Bratele trebuie sa ramana pe langa corp pe toata durata exercitiului.

Exercitii pentru coapse subtiri…din mers

exercitii pentru coapse subtiri
Pe langa aceste exercitii pentru coapse subtiri pe care le poti executa in confortul propriei locuinte, mai este un lucru pe care il poti face…in aer liber: mersul apasat. Este ca mersul normal, doar ca la o viteza mai mare si cu pasi mai largi si mai puternici. Atunci cand atingi solul cu talpa, incearca sa pui presiune in picioare, impingand mai mult decat calcand. 30 de minute/ zi timp de 3-4 zile/ saptamana este de ajuns pentru a capata acele coapse subtiri la care visezi de atata timp.

Noi iti dorim mult spor si o reusita rapida!

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

3 COMENTARII

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.