Set usor de exercitii pentru picioare suple– Partea I

6
2903
exercitii pentru picioare subtiri
Figura 4

Cateva exercitii pentru picioare suple, in fiecare zi…

… te pot ajuta sa scapi de complexe si sa pasesti mandra pe plaja! Si nu e greu deloc! Trebuie doar sa imbraci ceva comod, sa pornesti o muzica vesela si sa dedici cateva minute in fiecare zi acestor exercitii pentru picioare suple si tonifiate. Incepem? 🙂

5 exercitii pentru picioare subriri, usoare si amuzante:

1. Stai in pozitie verticala, cu spatele la un scaun (cu spatar), mainile in sold. Indoaie genunchiul stang si aseaza varful piciorului pe scaunul din spate. Lasa-ti trupul in jos, indoind si genunchiul drept la 90°, apoi indreapta-l. Repeta miscarea de 20 ori pentru fiecare picior. (Figura 1)

2. Stai dreapta, cu picioarele usor departate, pumnii in fata pieptului, coatele indoite la aproximativ 90°.Ridica piciorul drept in fata cativa centimentri de la sol si indoaie genunchiul stang, coborandu-ti trupul. Repeta exercitiul de 15 ori pentru fiecare picior. (Figura 2)

3. Stai drepta, cu picioarele usor departate, avand in dtreapta ta un scaun cu spatar, stabil. Pune mana drepta pe spatarul scaunului, ridica-te pe varfuri si indoaie genunchii la 90°, lasandu-te pe spate, astfel incat corpul tau sa formeze o linie dreapta de la genunchi pana la umeri. Indrepta-ti trupul, dar ramai pe varfuri si repeta miscarea de 15 ori. (Figura 3)

4. Stai in pozitie verticala, cu picioarele usor departate mainile impreunate in fata pieptului (ca in imagine). Fa o fandare la drepta, indoind genunchiul stang la 90° si orientand degetele de la piciorul drept in fata. Intoarce-te la pozitia de start si repeta miscarea si cu celalat picior, de 15 ori pentru fiecare picior. (Figura 4)

5. Stai dreapta, cu picioarele departate, degetele orientate in exterior, tinand o gantera in ambele maine, in fata pieptului, coatele ridicate in lateral, ca in imagine. Lasa-ti trupul in jos, indoind genunchii la 90°. Indreapta genunchii si repeta miscarea de 30 – 40 ori. (Figura 5)

Incepe astazi acest set de exercitii pentru picioare suple!

Si vom continua saptamana viitoare cu partea a doua, formata din exercitii pentru picioare suple si ferme, la fel de simple si rapide! Curaj, nimic nu se compara cu sentimentul de multumire dupa 30 – 45 minute de sport. 😉

Incearca si cele 12 exercitii pentru picioare sexy si tonifiate su cele 9 exercitii pentru zona interioara a coapselor!

Sursa: Fitnessmagazine.com
Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

6 COMENTARII

  1. Buna…
    Eu am picioare lungi si subtiri dar vreau sa le dau o forma nu scandura… am incercat prima miscare si deja pe a 2 nu am mai putut sunt foarte bune exercitile si vreau sa le fac pe toate… cum sa fac? Eu mam gandit sa fac pentru inceput mai putin din fiecare… e bine? De cate ori pe zi ar trebui sa repet? Multumesc!

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.