5 exercitii pentru spate, acasa. Fa-ti timp pentru tine!

0
2117
exerctii pentru spate
Exercitiul 1

Exercitii pentru spate, impotriva durerilor si a… colaceilor

Vara se apropie cu pasi repezi, iar daca si tu te numeri printre cei care resimt efectele orelor lungi petrecute in fata calculatorului sau nu sunt perfect pregatiti pentru tinutele de vara, iti propun cateva exercitii pentru spate foarte usoare, de facut in intimitatea propriei locuinte.

Asadar, sa incepem!

5 exercitii pentru spate: adio dureri si grasime in exces!

1. Iata unul dintre cele mai eficiente exercitii pentru spate: aseaza-te pe o salteluta in genunchi si palme, trage aer in piept si ridica gatul si capul, arcuind spatele.

Expira, arcuind spatele astfel incat sa capete o forma convexa, lasand capul in jos.

Trage de solduri in spate, lasa-ti pieptul in jos, cat mai aproape de genunchi, si sprijina-ti fruntea de podea, intinzand bratele in fata.

Repeta miscarea de 6 ori.

2. Intinde-te pe spate pe salteluta ,cu  genunchii indoiti, si respira adanc.

Exprira si adu genunchiul stang la piept, tinandu-l cu mainile.

Inspira si intinde piciorul in sus. Repeta miscarea de 3 ori.

La a patra miscare de acest gen, mentine piciorul drept si deseneaza cerculete in aer  din glezna.

3. Intinde-te pe podea cu fata in sus, bratele pe langa corp, palmele pe podea.

Inspira, impinge in talpi si ridica fundul, pana cand corpul tau formeaza o diagonala de la genunchi pana la gat.

Expira si coboara-ti trupul.

Repeta miscarea de 6 ori.

4. Intinde-te pe podea pe spate, cu genunchii indoiti, orientati in exterior, si talpile impreunate.

Inspira adanc, apoi expira si incordeaza coapsele, unind genunchii.

Repeta miscarea de 10 ori.

5. Intinde-te pe burta pe salteluta de gimnastica, sprijinindu-te in palme.

Lasa fruntea pe podea, inspira, apoi ridica pieptul, arcuind spatele.

Simultan, ridica piciorul drept cat de mult poti, fata insa a misca soldurile.

Mentine pozitia cateva secunde, apoi coboara piciorul si repeta miscarea cu celalalt picior.

Nu-i asa ca nu par deloc dificile aceste 5 exercitii pentru spate, extrem de eficiente? Si nici nu-ti vor incarca programul, dar te vei simti mult mai bine daca vrei reusi sa le strecori printre activitatile tale zilnice.

Spor!

Sursa imagini: Fitnessmagazine.com
Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.