Salata mediteraneana cu rosii, cartofi si parmezan

0
2606

 

salata mediteraneana

Vara se deschide sezonul salatelor, asadar, sa profitam din plin cu retete cat mai variate!

Ingrediente salata mediteraneana cu rosii, cartofi si parmezan

Cantitati pentru 6 portii. 

  • 1 kg cartofi noi, mici, taiati in jumatati;
  • 1 lingura ulei de masline;
  • 100 g parmezan ras;
  • busuioc proaspat;
  • 6 rosii uscate la soare, taiate felii;

Mod de preparare salata mediteraneana cu rosii, cartofi si parmezan

  1. Se fierb cartofii, iar dupa ce s-au racit se curata de coaja si se taie. Se adauga rosiile, busuiocul proaspat tocat marunt, parmezanul si uleiul de masline.

Salata se serveste calda. Pofta mare! 🙂

Valori nutritive salata mediteraneana (per portie)

Kcal: 178

Grasimi: 5 g

Carbohidrati: 29 g

Fibre: 3 g

Proteine: 6 g

Sursa

bbcgoodfood.com

Multumim pentru vot!
Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.