Stretching post alergare – cateva din cele mai bune clipuri YouTube

0
188
Stretching post alergare – cateva din cele mai bune clipuri YouTube

Daca alergi in mod regulat, ar trebui sa incerci sa introduci in rutina ta zilnica si cateva tipuri de intinderi, astfel incat sa ai grija si de muschii tai. Miscarile nu sunt deloc grele, sunt foarte la indemana, dar sunt, insa, si dureroase intr-o oarecare masura.
Cred ca multi dintre alergatori vor fi de acord cu mine atunci cand spun ca in general nu imi place absolut deloc sa fac orice altceva in afara de alergarea in sine.
Daca ma lasi de capul meu, probabil ca imi voi antrena putin gambele si pe urma voi renunta, insa atunci cand am timp si chef sa urmaresc clipurile pe care le gasesc pe YouTube despre alergat si despre intretinerea muschilor, e mult mai probabil sa reusesc sa ma conving pe mine insami ca este absolut necesar sa fac toate intinderile sugerate.

Clipuri Youtube cu exercitii de stretching dupa alergare

Clipuri Youtube cu exercitii de stretching dupa alergare

YouTube-ul poate fi o resursa fantastica, oferind sute de rezultate atunci cand cauti “yoga pentru alergatori” sau “intinderi pentru alergatori”. Din nefericire, insa, nu toate sunt la fel de utile si este destul de frustrant sa simti la un moment dat ca pierzi minute intregi pentru a urmari niste clipuri care nu sunt decat porcarii. Crede-ma, chiar asa e! Insa am gasit si rezultate bune, iar mai jos voi incerca sa iti prezint patru videoclipuri pe care chiar merita sa le urmaresti, daca esti unul dintre alergatorii care isi cauta un program de stretching bine informat si alcatuit.

Yoga pentru alergatori. 9 minute de stretching post-alergare

Acesta este o optiune excelenta, prezentand cateva intinderi rapide care vor aduce, insa, beneficii foarte mari picioarelor tale. Clipul te conduce prin miscari pentru fiecare dintre cele doua picioare in parte, atingand toate grupele musculare majore care au nevoie de atentie dupa alergare. Dupa introducere, partea de stretching a video-ului este mai scurta de 9 minute, astfel incat chiar si cel mai grabit, mai ocupat si mai lipsit de rabdare alergator va putea sa isi permita putin timp sa vada acest clip la un moment dat in saptamana sa aglomerata. Daca ai mai mult timp la dispozitie, poti face acest program chiar de doua ori.

Antrenamentul de yoga pentru alergatori. Secventa de 20 de minute.

Un program excelent, complet si foarte cuprinzator pentru zilele de odihna sau pentru orice moment al zilei, in care ai 20 de minute pe care sa le dedici miscarilor de stretching. Unele dintre aceste intinderi pe care le vei vedea in clipul de mai jos sunt putin mai grele decat cele pe care le gasesti in clipul de 9 minute despre care am vorbit tinitial, dar sunt foarte adecvate in continuare, pentru orice incepator in yoga.
Cu cat vei face acest program de mai multe ori, cu atat vei deveni mai bun.

Programul ideal de stretching post-alergare

Daca vrei o descriere clara si detaliata a beneficiilor pe care fiecare miscare de stretching pe care o faci o are pentru sanatatea ta, acesta este videoul cel mai potrivit pentru tine. Mie personal, de pilda, imi place sa mi se spuna pur si simplu exact ce anume trebuie sa fac, dar daca tu esti genul care gaseste utile informatiile cat mai aprofundate, atunci in mod cert vei fi complet multumit de acest clip care iti prezinta programul post-alergare, intr-o prezentare speciala cu un accent canadian incantator.

Programul de stretching de 10 minute pentru alergatori

Acest program iti explica in mod clar ce muschi lucrezi la fiecare intindere pe care o faci, si iti ofera sfaturi foarte utile despre ce anume ar trebui sa simti atunci cand faci aceste miscari de stretching, astfel incat sa stii daca le faci cat de corect posibil. Programul se concentreaza destul de mult pe flexorii soldului, ceea ce va fi extrem de folositor pentru alergatorii care fac si ciclism si care isi folosesc acesti muschi mult mai intens.

Stretching post alergare – cateva din cele mai bune clipuri YouTube
5 (100%) 1 vot(uri)

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.