4 exercitii pentru forta, pentru un trup feminin tonifiat

Exercitii pentru forta, pentru femei in forma

Exista o perceptie foarte raspandita printre persoanele care obisnuiesc sa mearga la sala, aceea conform careia atunci cand spunem “exercitii pentru forta”, spunem – “pentru barbati”. Odata cu inaintarea in varsta, masa musculara se diminueaza, iar un antrenament care nu include exercitii pentru forta nu va mai fi suficient pentru a raspunde eforturilor tale de a tine grasimea departe de anumite zone ale corpului sau de a pastra un aspect tonifiat al intregului trup.

Iar una dintre cele mai comune temeri este aceea ca, facand exercitii pentru forta, o femeie isi poate pierde feminitatea, prin formarea de muschi proeminenti, insa urmatoarele 4 exercitii pentru forta te ajuta sa ai un trup puternic, dar la fel de suplu, diminuand riscurile aparitiei osteoporozei si cele asociate accidentelor  in sport.

4 exercitii pentru forta unui corp feminin

exercitii pentru forta
1. Aseaza-ti spatele pe o stability ball, cu genunchii indoiti si usor departati. Inspira, apoi expira si ridica-ti partea superioara a trupului aproximativ 45 de grade, ramai in aceasta pozitie cateva secunde, apoi revino la pozitia initiala. Pe durata intregului exercitiu, incearca sa-ti tii muschii abdominali incordati. Pentru o eficienta mai mare, atunci cand iti ridici trunchiul, incearca si sa-l orientezi, pe rand, la stanga si al dreapta.

2. Un exercitiu cu ganterele care te ajuta sa scapi de grasimea de pe brate si sa obtii un aspect ferm, fara a adauga volum bratelor esteexercitii pentru forta urmatorul: cu o pereche de gantere de 1 kg fiecare in palme, tine bratele pe langa corp cu palmele orientate in fata si ridica-le la umeri, mentinandu-le in aceasta pozitie 2-3 secunde, apoi repeta miscarea. Executa acest exercitiu de 15-20 de ori.

3. Cu aceeasi pereche de gantere in palme, palmele orientate catre corp si coatele indoite la 90, ridica bratele in lateral, pana la nivelul umerilor. Ramai in aceasta pozitie 2-3 secunde, apoi repeta miscarea de 20 de ori.

4. Stai sprijinita in palme si genunchi pe podea. Ridica piciorul drept, intinde-l in spate, apoi indoaie genunchiul la 90 de grade. Mentineexercitii pentru forta aceasta pozitie cateva secunde, apoi repeta intreg exercitiul de 20 de ori pe fiecare picior.

Exercitii pentru forta, nu doar pentru barbati

Produse de slabit - Fibrobar R cu Ceai Verde
FIBROBAR R cu CEAI VERDE

baton nutritiv cu fibre, cereale, L-Carnitina, seminte de in si ceai verde, indicat in dietele pentru slabit. 25% DISCOUNT PENTRU COMENZI DE PESTE 50 DE BUCATI.

1.7 LEI

COMANDA ACUM

Aceste 4 exercitii pentru forta sunt destinate a ameliora aspectul zonelor cu cele mai multe probleme – abdomenul, fesierii, bratele si coapsele – si pentru a-ti intari intreg corpul si pentru a-ti imbunatati starea generala de sanatate. Spor! :)

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

Aboneaza-te pentru cele mai noi articole!
Sfaturi pentru antrenamente si retete sanatoase in fiecare zi prin e-mail!

Plus cele mai noi oferte de la www.redis.ro.

DISTRIBUIȚI
Articolul precedentPaste Rosa Verde
Articolul următorSport si dieta – cum iti inflluenteaza fertilitatea
Specialist in fitness si nutritie, colaborez cu revista Culturism&Fitness de aproape 10 ani. Sunt pasionata de scris si de plimbarile lungi cu bicicleta si incerc sa promovez un stil de viata sanatos in orice activitate pe care o intreprind. Raspund cu drag oricarei intrebari, nelamuriri sau pareri legate de articolele pe care le promovez :)

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ