Cum sa slabesti rontaind: 5 trucuri pentru a-ti pastra silueta

0
892

cum sa slabesti

Cum sa slabesti fara sa renunti la un obicei gustos…

… si anume acela de a rontai. La serviciu, in fata televizorului sau in parc, se intampla des sa simtim nevoia sa avem “ceva bun” aproape, iar aceasta obisnuinta de a rontai mereu ceva, indiferent daca ne este foame sau nu, conduce nu doar la probleme de greutate, ci si la probleme de sanatate dintre cele mai diverse daca nu alegem atent gustarile. De aceea, astazi vom discuta despre cum sa slabesti fara a renunta la obiceiul de a lua gustari intre mese.

Cum sa slabesti mai usor si mai sanatos

In primul rand, trebuie sa stii ca nici nu trebuie sa renunti la gustarile dese, deoarece acestea mentin stabil nivelul de zahar din sange, contribuie la buna functionare a metabolismului si te ajuta sa-ti pastrezi puterea de concentrare intreaga zi. Insa conteaza foarte mult si ce si cum mananci. Astfel:

– Trebuie sa ai grija ca, la sfarsitul zilei, tot ce ai consumat sa nu depaseasca numarul de calorii necesar varstei, sexului si stilului tau de viata (activ/ sedentar). De aceea, incearca sa nu depasesti 250 – 300 calorii/ gustare. Cu alte cuvinte, cu cat gustarile sunt mai dese, cu atat trebuie sa fie mai sarace in calorii.

– Desi poate ca ceea ce te intereseaza cel mai mult este cum sa slabesti cat mai repede, trebuie sa iti pastrezi energia pentru a da randament in toate activitatile tale, scazand numarul de calorii. Pentru a reusi acest lucru, alege inteligent gustarile: feliute de mar sau de para cu unt de arahide, struguri cu branza sau iaurt cu cereale integrale – iata 3 gustari perfecte!

Atentie la portii: desigur, exista tot felul de gustari sanatoase si “prietenoase” cu silueta, insa cu o conditie – sa nu exagerezi. De exemplu, daca alegi fructe cu branza, limiteaza-te macar la 50g de branza, daca alegi caisele uscate, incearca sa nu depasesti 4-5, iar daca vrei sa rontai nuci, alune… ¼ cana e destul.

Atentie la ora: cu cat mai devreme, cu atat mai bine. 90% dintre gustarile noastre ar trebui sa se incadreze in intervalul 11 – 17, nu 18 – 22, 23…cum se intampla de obicei.

Nu inlocui mesele cu gustari. Ti s-a intamplat vreodata sa sari peste o masa si sa mananci o punga de covrigei, gandindu-te in sinea ta ca ai facut “economie” de calorii pentru ca nu ai mancat cine stie ce? Gresit! O masa sanatoasa ti-ar fi asigurat nutrientii, vitaminele si mineralele necesare, in timp ce o astfel de gustare reprezinta in mare parte calorii goale.

Nu in ultimul rand, ai atentie mare la mancatul noaptea! Acesta poate avea cauze diverse, de la depresie sau deshidratare, la o viata dezordonata si este una dintre cele mai comune cauze de ingrasare. Afla mai multe despre cum poti scapa de nevoia de a manca noaptea aici.

Cum slabesti fara sa te infometezi? Usor!

Asadar, iata cat de simplu este sa slabesti fara a renunta la delicioasele gustari de peste zi. Trebuie doar sa respecti cele 5 reguli de mai sus.

Si tu obisnuiesti sa rontai toata ziua? Daca da, asteptam idei de gustari sanatoase! 🙂

Ti-a placut?

Informaţiile publicate de topfitness.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.
Aceste informatii sunt furnizate numai in scop informativ. Ele nu sunt destinate a fi si nu trebuie sa fie invocate ca sfaturi medicale. Este posibil ca aceste informatii sa nu se aplice fiecarui individ si inainte de a utiliza oricare dintre informatiile furnizate de site-ul Topfitness.ro ar trebui sa contactezi un medic specialist. Daca utilizezi oricare dintre informatiile furnizate de acest site, faci acest lucru pe proprie raspundere, fara dreptul de a face orice plangere impotriva Topfitness.ro, ca rezultat al informatiilor furnizate.

LASA UN MESAJ:

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.